صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در نشست با اعضاء سازمان نظام مهندسی

مجلس مخالف دخالت دولت در نهادهاست

مجلس مخالف دخالت دولت در نهادهاست
نظام صنفی یا نهادی به این دلیل تعریف شده که بصورت خودجوش در عرصه های خود فعالیت کنند و به نمایندگی از صنف در مجلس و تریبون های دیگر صحبت کنند.
به گزارش خبرنگار گروه مهندسین هیراد در جلسه هم اندیشی که با حضور یکصد نفر از اعضا سازمان نظام مهندسی با آقای مهندس مهرداد بذرپاش عضو هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

ابتدا اعضاء سازمان نظام مهندسی مشکلات خود را مطرح کردند، سپس این عضو مجلس شورای اسلامی گفت به طور کلی دولت ها تمایل دارند نهادهای انتخاباتی را در سیطره خود درآورند و این موضوع علاوه بر نظام مهندسی در اتاق اصناف ، شورای عالی استان ها و… وجود دارد.

نظام صنفی یا نهادی به این دلیل تعریف شده که بصورت خودجوش در عرصه های خود فعالیت کنند و به نمایندگی از صنف در مجلس و تریبون های دیگر صحبت کنند.

ایشان با بیان نگرانی مردم در خصوص عدم اطمینان به ایمنی ساخت و ساز شهری ،اعلام کردند عموم مردم هیچ گاه اشتباه نمی کنند و این نگرانی قابل تأمل است و باید بدانیم برآیند حرکت مردم هموار به سمت صحیح بوده است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس ضمن ابراز نگرانی برای امنیت آیندگان و آسیب شناسی بعد از زلزله از عملکرد شهرداری تهران خصوصاً در بخش مجری ذیصلاح انتقاد کرد و متذکر شد نمی شود به دلیل کاهش ساخت و ساز و افزایش هزینه اخذ پروانه توسط مالکین کار را به اهلش نسپاریم.

مهرداد بذرپاش با مذمت کردن خلع ید نهادهای عمومی و صنفی (NGO) ها و نظر به رویکرد تغییرات مبحث دوم در کاهش قدرت سازمان در عملکرد وظایف قانونی خود به صورت قاطع اعلام نمود که تا هفتم خرداد ماه سال ۱۳۹۵ در مجلس حضور دارد نمی گذاریم این آیین نامه اجرایی در هیات تطبیق تأیید شود و در این راستا برای حفظ منافع شاخه مهندسی مردم شهر تهران از تمام توان خود استفاده خواهم کرد.
 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید