صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در واکنش به انتشار کاریکاتور موهن نشریه فرانسوی

اقدام نشریه صهیونیستی فرانسوی برای خروج از انزوا بود

اقدام نشریه صهیونیستی فرانسوی برای خروج از انزوا بود
نشریه‌ای که از گذشته‌اش مشخص است که توسط عوامل صهیون تولید می‌شود؛ به دنبال فروش بیشتر و مطرح شدن، یک بازی اکشن را ترتیب می‌دهد و با آن جسارت بزرگ سعی در خروج از انزوا دارد و برای معروف شدن، دست به هر اقدام خبیثانه‌ای می‌زند.
مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در واکنش به کاریکاتور موهن نشریه «شارلی ابدو» گفت: پیامبر ما، پیامبر تمام خوبی های عالم است، پیام‌آور مهر و مهربانی است و مهربانترین مهربانان عالم. دوست داشتنی‌ترین انسانی که خداوند در عالم خلق کرده که همه دوست داشتنی های عالم در مقابلش هیچ می‌شوند.

توهین و جسارت به این مهربانِ دوست داشتنی، ناخودآگاه منجر به توهین و جسارت به خود توهین‌کننده می‌شود، چراکه اگر به یک خوب دوست داشتنی توهین کنی، خودت را کوچک کرده‌ای. مانند کسی که می‌خواهد خورشید را با خاک پاشیدن تحقیر کند؛ آن خاک به چشم‌های خودش بر می‌گردد و کورش می‌کند و گرنه، خورشید که همان خورشید است.

وی افزود: این اقدام چند پیام داشت؛ پیامی برای کسانی که شریرترین آدم های عالم را گسیل می‌کنند تا سال‌ها و روزهای متمادی انسان‌های مظلوم عراق، سوریه و لبنان را به شنیع‌ترین شکل ممکن نابود کنند و حتی تحمل یک روز نا آرام در کشور خودشان را ندارند. پیامی که به آنها می‌گوید اقدامی که چند روز دلهره در جان شما انداخت، سال‌ها بر سر خانواده‌های ستمدیده سایه انداخته و همین شما با ارسال پول، امکانات و تجهیزات این جنایات را تایید می‌کنید.

بذرپاش ادامه داد: نشریه‌ای که از گذشته‌اش مشخص است که توسط عوامل صهیون تولید می‌شود؛ به دنبال فروش بیشتر و  مطرح شدن، یک بازی اکشن را ترتیب می‌دهد و با آن جسارت بزرگ سعی در خروج از انزوا دارد و برای معروف شدن، دست به هر اقدام خبیثانه‌ای می‌زند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: اگر تروریسم بد است که هست، در همه نقاط عالم و برای همه بشیریت چنین است؛ نه اینکه تروریسم در خاورمیانه خوب است و در باقی نقاط دنیا، بد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید