صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

رییس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس

مهندس بذرپاش سخنران راهپیمایی روز قدس در ورامین

مهندس بذرپاش سخنران راهپیمایی روز قدس در ورامین
رییس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس استان تهران گفت: مهرداد بذرپاش عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم ورامین سخنرانی خواهد کرد.
حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس اظهار داشت: ابتکار تاریخی امام امت در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، همواره تحسین تحلیلگران و سیاستمداران جهان را برانگیخته است.

محمودی اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس باعث وحشت و یأس رژیم اسراییل می شود و این پیام را فلسطینیان می رساند که ملت های آزاده جهان همواره در کنار قدس قرار داشته و اجازه نمی دهند که به قبله اول مسلمانان خدشه ای وارد شود.

وی گفت: تلاش شده است که در برنامه های امسال و با توجه به شرائط کنونی منطقه و برافروخته شدن آتش فتنه در عراق، سوریه، افغانستان و برخی کشورهای اسلامی، ماهیت پلید رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود.

این مسئول تأکید کرد: با هماهنگی های صورت گرفته سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان ورامین، مهندس مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی خواهند بود که با حضور در مسجد جامع این شهرستان در جمع راهپیمایان ورامینی سخنرانی خواهند کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید