صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری مهر

مسابقه ثروت‌اندوزی برخی مسئولان/جنگ قدرت جای عدالت‌طلبی را گرفت

مسابقه ثروت‌اندوزی برخی مسئولان/جنگ قدرت جای عدالت‌طلبی را گرفت
تشخیص افراد سوءاستفاده کننده و فرصت طلب با افراد سالم و ساده زیست و بدون چشم داشت برعهده مردم است، مردم در اطراف خود می بینند که چه کسانی در مسئولیت ها از چه مواجبی برخوردار می شوند.
مهرداد بذرپاش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مساله ما اکنون از یک باند و چند مافیایی ثروت گذشته است.عده ای در گفتار و کردار خود جوری وانمود می کنند انگار که سوء استفاده از موقعیت و مسئولیت یک امر نهادینه شده است. با بیان صریح مناصب سیاسی و اقتصادی را با برآورد های مالی رتبه بندی می کنند.

 نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: فکر نمی کنم اراده واقعی برای مبارزه با فساد شکل گرفته باشد چون دامنه آلودگی ها فراگیر است و این مساله ای است که فقط اراده مردمی را می طلبد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: تشخیص افراد سوءاستفاده کننده و فرصت طلب با افراد سالم و ساده زیست و بدون چشم داشت برعهده مردم است، مردم در اطراف خود می بینند که چه کسانی در مسئولیت ها از چه  مواجبی  برخوردار می شوند.

وی ادامه داد: ما باید باور کنیم نهادینه کردن ارزشها  فراتر از کارهای تبلیغاتی در مردم و توده هاست. مردم ارزشگرایی در سرشت انسان خود دارند و فقط باید جریان عدالتخواهی،ایده ها و مشی هارا صادقانه برای مردم بیان کند. اینکه ما می گوییم به دنبال حفظ ارزشها هستیم تجلی واقعیش در ارزش بلند مرتبه عدالت است.

بذرپاش تاکید کرد: وقتی عدالت باشد آن وقت آزادی و رفاه هم درست می شود. گاهی جریان ضد عدالت به مبارزه معکوس دست می زند و در حالی که همه می دانند آلوده به فساد ها و بی بندو باری های اقتصادی هستند افراد سالم را مورد هجمه و تهمت قرار می دهند و متاسفنه این روند در کشور ما نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: باید مشخص شود که بیشتر خانه های اشرافی و زندگی پر زرق و برق متعلق به چه کسانی است و اینها این پولها و امکانات را از کجا آورده اند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: در این انتخابات دغدغه واقعی مردم عدالت است که البته احزاب سیاسی برآمده از همین امکانات و فرصتهای رانت آور تلاش می کنند ذائقه واقعی ملت را تغییر دهند و به جای ارزش عدالت و پاکدستی جنگ قدرت راه بیاندازند.    

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید