صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با فتن

بعضي ها فقط بدنبال فتح كرسي هاى قدرت هستند!

بعضي ها فقط بدنبال فتح كرسي هاى قدرت هستند!
رغیب ما متاسفانه با صراحت دعوت به مشارکت مردمی در انتخابات را برای فتح کرسی های قدرت و گرایش دادن مردم به فضاهای مصنوعی سیاسی و اجتماعی برای با لا بردن جایگاه خودشان در هرم قدرت می کند.
مهندس مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی فتن اظهار داشت: رابطه نمایندگی مجلس با مطالبات مردم واقعی نیست!

رابطه نمایندگی مجلس با مطالبات مردم واقعی نیست سوالی که باید آسیب شناسی جدی شود این است که آیا ساز و کار نمایندگی با مطالبات واقعی ملت همخوانی دارد. ما در مجلس نهم شاهد بودیم که عمده مطالبات مردم یا اشتغال و یا حل معزلات معیشتی آنها بوده، اما با مراجعه به برنامه ریزی برخی احزاب و گروه های سیاسی مدعی می بینیم که خارج از مطالبه گری واقعی افکار عمومی برنامه ریزی می کنند. امروزه بعضی شعار می دهند که مردم با صندوق های رای قهر نکنند. اول اینها باید بگویند اگر قهری اتفاق افتاده به این چه دلیل بوده، اگر بخشی از مردم نسبت به رای دادن تردید دارند آیا به این دلیل نیست که مطالبات آنها برآورده نمی شود. اصولگرایان مردم را تشویق به مشارکت در انتخابات می کنند اما ما به دلیل رابط واقعی همکاری و همراهی مردم با نمایندگان و نیاز این دوبه همدلی و ارتقاء ایران اسلامی خواستار این مشارکت هستیم؛ ولی رغیب ما متاسفانه با صراحت دعوت به مشارکت مردمی در انتخابات را برای فتح کرسی های قدرت و گرایش دادن مردم به فضاهای مصنوعی سیاسی و اجتماعی برای با لا بردن جایگاه خودشان در هرم قدرت می کند.

از نمایندگان بپرسید آیا مراجعه مردم به آنها برای حل مشکلات روزمره و معیشتی یشان است یا خواستار قدرت یافتن آقایان امتحان پس داده هستند. اینها از اول انقلاب؛ مصادره ی کشور بخصوص حوزه های اقتصادی را در دست دارند اما همچنان مطالبه گری مردم را جوردیگری تقسیم میکنند و حاضر به پاسخگویی در باره عملکرد خود هم نیستند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید