صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا

ایرانی دلسوز وطن در انتخابات شرکت می‌کند

ایرانی دلسوز وطن در انتخابات شرکت می‌کند
همه ملت ایران سال‌هاست که با حضور خود در پای صندوق های رای این پیام را به جهانیان می‌رسانند که من یک ایرانی دلسوز وطن هستم. یک ایرانی دلسوز وطن که دلش برای عزت، اقتدار و توسعه کشورش می تپد حرف از عدم حضور نمی‌زند زیرا حتما عدم حضور او در کشور کمک نخواهد کرد.
 مهرداد بذرپاش در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: انتخابات عرصه اظهارنظر واقعی‌تر آحاد مردم در صحنه اداره کشور است، زیرا مردم از طریق انتخاب فرد مورد نظر خود راجع به مدل‌ها، سلیقه‌ها و متدهای اداره کشور تصمیم گیری می‌کنند؛ لذا هر کس خود را از این انتخاب محروم کند،‌ خود را از نظر دادن راجع به نحوه اداره کشور و حل مشکلات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی محروم کرده است.

وی با بیان اینکه بر اساس برآوردها، انتخابات آینده انتخابات پرشوری خواهد بود، افزود:‌ در این دوره که انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی همزمان برگزار می‌شود، به حساسیت انتخابات افزوده شده است و البته شناخت مردم هم دشوارتر خواهد بود؛ بنابراین مردم به افرادی که فهرست های انتخاباتی را آماده و معرفی می‌کنند بیشتر از گذشته توجه دارند و بر اساس اعتماد به آن‌ها به فهرست‌های منتشر شده از سوی آن‌ها نیز اعتماد می‌کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: همه ملت ایران سال‌هاست که با حضور خود در پای صندوق های رای این پیام را به جهانیان می‌رسانند که من یک ایرانی دلسوز وطن هستم. یک ایرانی دلسوز وطن که دلش برای عزت، اقتدار و توسعه کشورش می تپد حرف از عدم حضور نمی‌زند زیرا حتما عدم حضور او در کشور کمک نخواهد کرد.

بذرپاش ادامه داد: ان‌شاءالله در این دوره هم شاهد تشکیل مجلسی در تراز ملت ایران و البته مطلوب مردم خواهیم بود. طبیعتا مجلس مطلوب ملت فاصله زیادی با مجلس مطلوب دولت دارد؛ زیرا مجلس مطلوب دولت‌ها در امر نظارت عملکرد خوبی نداشته و نخواهد داشت و موضوعات نظارتی را به خاطر تعلقات کنار می‌گذارد و در بهترین حالت به امر قانونگذاری می‌پردازد؛ در حالی که مجلس هم شأن قانونگذاری دارد و هم شأن نظارتی.

این عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه قانونگذاری بدون نظارت، قانونگذاری ناکارآمدی است، گفت: در این صورت مردم اثر این قانونگذاری را در زندگی روزمره خود احساس نمی‌کنند در حالیکه اگر قانونی زندگی مردم را به سمت بهبود نبرد باید در آن شک کرد یا نظارت درستی درباره آن انجام داد که چرا آن قانون اجرایی نشده است.

وی توجه به مسائل اقتصادی را اولویت اول مجلس آینده عنوان و خاطرنشان کرد: در حال حاضر رکود اقتصادی مردم را نگران کرده، روز به روز بر خیل بیکاران افزوده می‌شود بنابراین مجلس بعدی باید همت خود را بر روی اقتصاد متمرکز کند تا کشور را از این رکود بی سابقه نجات دهد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید