صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت

بودجه۹۵ و برنامه ششم قبل از انتخابات مجلس بررسی می شود

بودجه۹۵ و برنامه ششم قبل از انتخابات مجلس بررسی می شود
مجلس آماده بررسی اولویت‌دار بودجه همزمان با ارسال آن از سوی دولت است.
مهرداد بذرپاش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزار خانه ملت، با تاکید بر ضرورت تسریع دولت در ارایه لایحه بودجه 95 کل کشور و برنامه ششم به مجلس، گفت: هر زمانی ارسال این دو لایحه به مجلس صورت بگیرد در اولویت‌ کاری کمیسیون‌های تخصصی برای بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تاخیر در ارایه لایحه بودجه 95 کل کشور به مجلس و بررسی آن اقتصاد کشور را با مشکل مواجه خواهد کرد، افزود: با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی برنامه پنجم قرار داریم باید هر چه سریع‌تر برنامه ششم و بودجه 95 کل کشور بررسی و مصوب شود.

وی با اشاره به نظر برخی مسئولان دولتی بر بررسی بودجه به صورت دو دواردهم، تصریح کرد: از طریق هیات رئیسه پیگیری‌های بسیاری در خصوص ضرورت ارایه هر چه سریع‌تر لایحه بودجه به مجلس شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره ه فرصت باقی مانده تا پایان سال جاری، گفت: باید هر چه سریع‌تر تکلیف لایحه بودجه 95 و برنامه ششم توسعه به عنوان سند بالادستی آن مشخص شود.

بذرپاش ادامه داد: مجلس آماده بررسی بودجه و برنامه ششم توسعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

عضو هیات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در حال حاضر اعضای کمیسیون‌های تلفیق انتخاب شده و هیچ مشکلی در بررسی این دو لایحه از سوی مجلس وجود ندارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید