صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا

عضویت عربستان در شورای حقوق بشر، توهین به حقوق بشر است

  عضویت عربستان در شورای حقوق بشر، توهین به حقوق بشر است
به نظر می‌رسد عضویت عربستان در شورای حقوق بشر توهین به حقوق بشر است و وای به حال سازمان‌هایی که ارکان حقوق بشر آنها عربستان باشد.
مهرداد بذرپاش در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به شهادت شیخ نمر اظهار کرد: اقدام وحشیانه آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر موجب اندوه فراوان مسلمانان آزاده دنیا شد، کشوری که اینگونه عناصر انقلابی و آزاده را از دم تیغ می‌گذراند حرف زدنش از حقوق بشر جالب است، وای به حال سازمان‌های به اصطلاح بین‌المللی که ارکان حقوق بشرشان عربستان شود.

وی تصریح کرد: از عربستان که در داخل مرزهایش منتقدان خود را کشته و یا در خارج از مرزهایش هم آدم می‌کشد توقعی غیر از این نیست،‌ مجامع بین‌المللی به ویژه مجامع اسلامی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی که تاکنون هیچ خاصیتی از خود نشان نداده‌اند اکنون وظیفه‌شان هویدا است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس افزود: البته با این سیاستمداران واداده که برخی از آنها مقرری ماهانه و بورسیه از آل سعود دریافت می‌کنند چشممان آب نمی‌خورد که توقع داشته باشیم در این محکومیت اقدامی انجام دهند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس در پایان اظهار کرد: اما برای کسانی که همواره ایران را متهم می‌کردند که رابطه مناسبی با عربستان ندارد اکنون دلیل این مسأله را متوجه شده و کاملاً روشن است.
  • اولین نظر را شما بدهید