صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم

مصوبه کنگره آمریکا ثابت کرد نظارتی بر اقدامات طرف مقابل در برجام وجود ندارد

مصوبه کنگره آمریکا ثابت کرد نظارتی بر اقدامات طرف مقابل در برجام وجود ندارد
این اتفاق ناگوار علیه ملت ایران مصداق همان "شاهد از غیب رسید" است که داور برای طرف مقابل اصلا وجود ندارد تا در مقابل اقدامات خارج از چارچوب برجام سوت بزند و مانع شود.
مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به مصوبه اخیر نمایندگان آمریکا و تایید آن از سوی رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود تجار و دیگر مسافران 38 کشور دنیا به ایران، اظهار داشت: این مصوبه کنگره آمریکا نشان داد که هیچ داور‌ی‌ای برای ارزیابی اقدامات طرف مقابل در برجام وجود ندارد گرچه همواره گفته شده داور ارزیابی عملکرد طرف ایرانی، آژانس است ولی داور ارزیابی اقدامات طرف مقابل در صورت نقض عهد وجود خارجی ندارد.

وی برهمین اساس تصریح کرد: این اتفاق ناگوار علیه ملت ایران مصداق همان "شاهد از غیب رسید" است که داور برای طرف مقابل اصلا وجود ندارد تا در مقابل اقدامات خارج از چارچوب برجام سوت بزند و مانع شود.

این عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان با این سؤال که چه نهاد یا سازمانی مسئول این ارزیابی اقدامات طرف مقابل ایران در اجرای برجام است، گفت: به اینکه برای ارزیابی اقدامات طرف مقابل در اجرای برجام داوری وجود ندارد، یقین داریم و شک نداریم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید