صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری ایرنا

حضور لاریجانی، ظریف، وزرای اقتصادی دولت و مقامات نظامی از برنامه های آینده کمیسیون ویژه برجام

حضور لاریجانی، ظریف، وزرای اقتصادی دولت و مقامات نظامی از برنامه های آینده کمیسیون ویژه برجام
اگر فرصتی باشد، اعضای تیم های مذاکره کننده سابق نیز در کمیسیون حضور می یابند ولی فرصت ما محدود است و در این فرصت محدود از نظرات برخی کارشناسان، صاحب نظران و اساتید دانشگاهی نیز استفاده خواهیم کرد.
مهرداد بذرپاش در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: اعضای این کمیسیون از علی لاریجانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی برای حضور در این کمیسیون دعوت کرده اند و وی به زودی در نشست کمیسیون ویژه بررسی برجام حضور می یابد.

وی ادامه داد: این کمیسیون از وزیر امور خارجه نیز دعوت کرده تا در جلسه هفته آینده کمیسیون ویژه برجام مجلس شرکت کند و به سوال های نمایندگان پاسخ دهد.

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس خاطرنشان کرد: همچنین قرار است مقامات نظامی در جلسات آینده کمیسیون ویژه برجام حاضر شوند.

** اگر فرصتی باشد مذاکره کنندگان سابق نیز در کمیسیون ویژه برجام حضور می یابند
بذرپاش درباره علت حضور نیافتن اعضای تیم های مذاکره کننده سابق در کمیسیون ویژه برجام اظهار داشت: اگر فرصتی باشد، اعضای تیم های مذاکره کننده سابق نیز در کمیسیون حضور می یابند ولی فرصت ما محدود است و در این فرصت محدود از نظرات برخی کارشناسان، صاحب نظران و اساتید دانشگاهی نیز استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: مقرر شده در جلسات آینده کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس، مدیران اقتصادی دولت برای تشریح مسایل رفع تحریم ها در این کمیسیون حضور یابند.
عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس ادامه داد: همچنین این کمیسیون از مدیران اقتصادی دولت، روسای دانشکده های حقوق کشور و اساتید دانشگاه دعوت می کند.

**جلسات کمیسیون ویژه برجام با سعید جلیلی از صدا و سیما پخش می شود
بذرپاش همچنین درباره پخش نشدن جلسات سعید جلیلی با کمیسیون ویژه بررسی برجام در صدا و سیما گفت: در جلسه روز گذشته کمیسیون ویژه برجام یکی از نمایندگان این موضوع را مطرح کرد.

وی افزود: از نظر ما جلسات با جلیلی نیز باید از صداو سیما پخش شود و قرار است که این جلسات پخش شود، جلیلی نیز خواهان پخش این جلسات است.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سوالی درباره علت حضور نمایندگانی که عضو کمیسیون ویژه برجام نیستند در جلسات این کمیسیون اظهار داشت: بر اساس آیین نامه هر فردی می تواند در جلسات این کمیسیون حضور یابد اما افرادی که در این جلسات شرکت می کنند، حق رای ندارند.

**بازدید از آب سنگین اراک احتمالا به یکشنبه آینده موکول می شود
بذرپاش همچنین از تغییر برنامه فردای کمیسیون ویژه بررسی برجام خبر داد و گفت: بازدید از آب سنگین اراک که بنا بود فردا انجام شود به احتمال زیاد به یکشنبه هفته آینده موکول شد.

وی درباره اتمام بررسی برجام در کمیسیون ویژه مجلس اظهارداشت: بررسی برجام به احتمال زیاد در کمیسیون ویژه تا هفته اول مهرماه ادامه می یابد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید