صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم

استراتژی خانواده هاشمی تبدیل مجرم اقتصادی به سیاسی است

استراتژی خانواده هاشمی تبدیل مجرم اقتصادی به سیاسی است
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه استراتژی خانواده آقای هاشمی راجع به مهدی تبدیل مجرم اقتصادی به سیاسی است، گفت: فیلم هندی ساختن از مراسم بدرقه هم در همین راستا است.
مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اجرای حکم مهدی هاشمی بهرمانی اظهار داشت: استراتژی خانواده آقای هاشمی راجع به مهدی تبدیل مجرم اقتصادی به سیاسی است چراکه فکر می‌کنند با این اقدام می‌توانند از مهدی یک شبه قهرمان بسازند و برداشت آن را در انتخابات داشته باشند یعنی برای آقای هاشمی "مهدی" هم کارکرد انتخاباتی دارد.

وی با بیان اینکه فیلم هندی ساختن از مراسم بدرقه نیز در همین راستا است، تصریح کرد: اینکه آقای هاشمی در دو هفته قبل برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان اعلام کاندیداتوری کرد و با توجه به اینکه زمان به زندان رفتن مهدی هاشمی را هم می‌دانست، این موضوع کاملا بر استفاده انتخاباتی از مهدی هاشمی صحه می‌گذارد که بگوید "مهدی" را به دلیل اعلام کاندیداتوری من در مجلس خبرگان به زندان فرستادند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس برهمین اساس تاکید کرد: دستگاه قضایی برای خنثی سازی این عملیات ناجوانمردانه علیه ملت ایران و نظام، موارد تخلف و جرم را به صورت شفاف به مردم اعلام کند تا این استراتژی با شکست مواجه شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید