در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت

خودروسازان به احترام مردم‌ سرخآبی‌ها را نخرند

خودروسازان به احترام مردم‌ سرخآبی‌ها را نخرند
در صورت نهایی شدن نتیجه مزایده و خریداری باشگاه استقلال از سوی ایران خودرو طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت هفته آتی به صحن علنی خواهد آمد.

مهرداد بذرپاش در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حضور خودروسازان در مزایده باشگاه‌های ورزشی استقلال و پرسپولیس گفت:در صورت نهایی شدن نتیجه مزایده و خریداری باشگاه استقلال از سوی ایران خودرو طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت هفته آتی به صحن علنی خواهد آمد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود:کمیسیون صنایع و معادن مجلس به شدت با واگذاری سرخآبی ها به خودروسازان مخالف است ضمن اینکه خودروسازان از سوی رئیس جمهور و به واسطه وزیر صنعت، معدن و تجارت به بحث واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال وارد شده اند.


بذرپاش تصریح کرد: دولت و خودروسازان به احترام مردم از خرید باشگاه‌های ورزشی استقلال و پرسپولیس خودداری کنند.


وی ادامه داد:نمی‌توان به مردم اعلام کرد که شرکت‌های خودرو ساز چند صد میلیارد تومان سالانه ضرر می‌دهند اما در مقابل آن خرید باشگاه‌های ورزشی به آنها تحمیل میشود و این تحمیل با هیچ سیاستی همخوانی ندارد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌خودروسازان اکنون به صورت ماهانه تقاضای افزایش قیمت خود را مطرح می‌کنند و تحمیل خرید دو باشگاه ورزشی در چنین شرایطی با تدبیر مدیریتی همخوانی ندارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید