صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت

خودروسازان به احترام مردم‌ سرخآبی‌ها را نخرند

خودروسازان به احترام مردم‌ سرخآبی‌ها را نخرند
در صورت نهایی شدن نتیجه مزایده و خریداری باشگاه استقلال از سوی ایران خودرو طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت هفته آتی به صحن علنی خواهد آمد.

مهرداد بذرپاش در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حضور خودروسازان در مزایده باشگاه‌های ورزشی استقلال و پرسپولیس گفت:در صورت نهایی شدن نتیجه مزایده و خریداری باشگاه استقلال از سوی ایران خودرو طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت هفته آتی به صحن علنی خواهد آمد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود:کمیسیون صنایع و معادن مجلس به شدت با واگذاری سرخآبی ها به خودروسازان مخالف است ضمن اینکه خودروسازان از سوی رئیس جمهور و به واسطه وزیر صنعت، معدن و تجارت به بحث واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال وارد شده اند.


بذرپاش تصریح کرد: دولت و خودروسازان به احترام مردم از خرید باشگاه‌های ورزشی استقلال و پرسپولیس خودداری کنند.


وی ادامه داد:نمی‌توان به مردم اعلام کرد که شرکت‌های خودرو ساز چند صد میلیارد تومان سالانه ضرر می‌دهند اما در مقابل آن خرید باشگاه‌های ورزشی به آنها تحمیل میشود و این تحمیل با هیچ سیاستی همخوانی ندارد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌خودروسازان اکنون به صورت ماهانه تقاضای افزایش قیمت خود را مطرح می‌کنند و تحمیل خرید دو باشگاه ورزشی در چنین شرایطی با تدبیر مدیریتی همخوانی ندارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید