صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم

رسانه ملی نقش مهمی در معرفی تعاونی‌ها به مردم دارد

 رسانه ملی نقش مهمی در معرفی تعاونی‌ها به مردم دارد
باید جامعه تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور را مجاب به استفاده بیشتر از ظرفیت تعاون در اقتصاد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش در توضیح ملزومات و انتظاراتی که برای بخش تعاون در برنامه ششم وجود دارد، ابتدا به ارائه مقدمه ای از وضعیت فعلی بخش تعاون پرداخت و گفت: با توجه به تاکیدات قانونی بر اهمیت بخش تعاون به عنوان یکی از بخش های اقتصاد، متاسفانه تعاون با نقش اصلی خود فرسنگ ها فاصله دارد و اکثریت با عمق وجود آن را باور نداشته اند.در حد واگذاری امور به این بخش نیز توجه لازم صورت نگرفته است.

بذرپاش یادآور شد: البته نمونه های موفق و نادری از تعاونی ها وجود دارند و این نمونه ها باید بتوانند جامعه تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور را به استفاده بیشتر از ظرفیت قابل توجه تعاون در بخش های اقتصادی کشور کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه باید بخش تعاون را به مردم و تصمیم گیران کشور معرفی کرد، تاکید کرد: ضرورت دارد نمونه هایی از تعاونی ها که به معنای واقعی مثال دارند، به مردم معرفی شود و در ذهن آنها بماند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در این میان رسانه ملی و سایر رسانه ها نقش مهمی بر عهده دارند. در برنامه پیشنهادی ششم دولت به مجلس، این شرایط به خوبی دیده شود. باید با هدف گذاری های کمی تر در برنامه ششم، از کلی گویی فاصله بگیریم و در افق پنج ساله برنامه ششم، زمینه تحقق اهداف بخش تعاون را فراهم کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید