صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با شفقناورزشی

بودجه ورزش در سال آینده ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت

بودجه ورزش در سال آینده 30 درصد افزایش خواهد یافت
در مورد برخی دخالت های وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون ها هفته گذشته در این خصوص تذکری در صحن علنی داده شد چراکه وزارت ورزش فقط باید کار نظارت بر فدراسیون ها را در دستور کار خود داشته باشد.
مهرداد بذرپاش عضو هیأت رئیسه مجلس در گفت و گو با شفقناورزشی با اعلام این خبر افزود: با توجه به تعدد رویدادهای ورزشی در سال 94 و اینکه ورزشکاران زیادی در رشته های مختلفی برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک برزیل آماده می شوند با تمامی مشکلات موجود مجلس حدود 30 درصد بودجه ورزش را نسبت به سال 93 افزایش داد.

عضو فراکسیون ورزش در ادامه اظهار داشت: برای نخستین بار نیز به دولت این اجازه داده شد جهت تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی در ورزش اوراق مشارکت عرضه کنند.

نماینده مردم تهران در ادامه افزود: در مورد برخی دخالت های وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون ها هفته گذشته در این خصوص تذکری در صحن علنی داده شد چراکه وزارت ورزش فقط باید کار نظارت بر فدراسیون ها را در دستور کار خود داشته باشد و براساس اساسنامه فدراسیون ها این دخالت در انتخابات فدراسیون ها غیرقانونی می باشد.

وی همچنین در خصوص واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: این واگذاری طبق قانون باید تا به حال انجام می گرفت که متأسفانه با تأخیر در حال سپری کردن روند قانونی خود می باشد و ما در مجلس معتقدیم هیچ گونه خللی در این واگذاری پذیرفته شدنی نیست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید