صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران

اصلاح‌طلبان به اختلاف اصولگرایان امیدی نبندند

اصلاح‌طلبان به اختلاف اصولگرایان امیدی نبندند
دوستان اصلاح‌طلب خیلی هم به اختلاف اصولگرایان امیدی نبندند و بیشتر نسبت به کارآمدی خودشان و اینکه برای مردم در صحنه اقتصاد، ارتقای عزت ملی و دیپلماسی، حرف درخوری برای گفتن داشته باشند، تمرکز کنند.
مهرداد بذرپاش عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و اتخاذ راهبرد‌های مختلف هستیم، اظهار داشت: در صدر این راهبرد‌ها، وحدت قرار دارد؛ راهبرد، مسیر رسیدن به وحدت است.
 
وی در ادامه گفت: دوستان اصلاح‌طلب خیلی هم به اختلاف اصولگرایان امیدی نبندند و بیشتر نسبت به کارآمدی خودشان و اینکه برای مردم در صحنه اقتصاد، ارتقای عزت ملی و دیپلماسی، حرف درخوری برای گفتن داشته باشند، تمرکز کنند.
 
بذرپاش با بیان اینکه باید گفتمان اصیل انقلاب را مبنای رقابت خود قرار دهیم، تصریح کرد: این موضوعات توافق شده در نظام است که همه باید به آن هم‌قسم باشیم و برای ارتقای آن تلاش کنیم.
 
وی افزود: در ذیل این گفتمان اصلی و در حوزه کارآمدی و اداره بهتر مملکت هر کسی باید برنامه‌های خودش را در معرض انتخاب مردم قرار دهد.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هر جا که کشور ضربه خورده، به دلیل این بوده است که رقابت را از سطح عملکرد و کارآمدی به سمت گفتمانی برده‌ایم؛ این موضوع اصرار برخی دوستان بوده و متآسفانه دچار مشکل شدیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید