صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری رسا

خدمت نفتی عربستان به استکبار در تاریخ جهان اسلام بی سابقه است

خدمت نفتی عربستان به استکبار در تاریخ جهان اسلام بی سابقه است
با توجه به این‌که کشور چین بزرگ‌ترین کشور مصرف کننده سوخت در دنیا است و غرب نمی خواهد این روند سود رسانی به چین ادامه پیدا کند بنابراین از روند کاهشی قیمت نفت جلوگیری می کند.

مهرداد بذرپاش نماینده مجلس شورای اسلامی شب گذشته در حاشیه همایش 9 دی که در مسجد لولاگر تهران برگزار شد در گفت‌‌‌‌وگو با خبرگزاری رسا، با اشاره به پیش بینی‌های دولت از درآمدهای نفتی در بودجه سال آینده ابراز داشت: دولت در بودجه ای که به مجلس ارایه داده است درآمدهای نفتی خود را هفتاد و دو هزار میلیارد تومان در نظر گرفته  است که به نظر مجلس تحقق بیش از شصت هزار میلیارد تومان بعید است.

وی با اشاره به روند کاهشی قیمت نفت در بازارهای جهانی تصریح کرد: براوردی که صورت گرفته این است که عربستان 280 میلیاد دلار به آمریکا سود رسانی کرده است و کمکی که عربستان به آمریکا اسرائیل و اروپا مبنی بر کاهش قیمت نفت به آنان کرده در تاریخ جهان اسلام بی سابقه است.

بذرپاش با بیان این‌که روند کاهش قیمت نفت ادامه پیدا نخواهد کرد اظهار داشت: با توجه به این‌که کشور چین بزرگ‌ترین کشور مصرف کننده سوخت در دنیا است و غرب نمی خواهد این روند سود رسانی به چین ادامه پیدا کند بنابراین از روند کاهشی قیمت نفت جلوگیری می کند.


وی افزود: با توجه به تحلیل ها، دولت پیش بینی می کند روند کاهشی قیمت نفت ادامه پیدا نخواهد کرد و قیمت پیش بینی شده در بودجه به طور تقریبی محقق می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید