صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس

مرکز آمار و بانک مرکزی وضعیت خروج از رکود را اعلام کنند

مرکز آمار و بانک مرکزی وضعیت خروج از رکود را اعلام کنند
جا داشت مشاوران و مدیران اقتصادی دولت گزارش سه ماهه اول را حداکثر تا یک ماه بعد به رئیس‌ جمهور تقدیم کنند، نه اینکه تازه یک هفته پیش شرایط، رکودی اعلام و بلافاصله چند روز بعد اعلام خروج از رکود شود.
مهرداد بذرپاش، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به خبر منتشر شده در مورد شرایط رکودی کشور و گزارش سه ماهه اول سال اظهار داشت: با توجه به بهبود شرایط بودجه‌ای کشور و افزایش ورودی خزانه و تبدیل هر دلار فروش نفت به 2500 تومان، بهتر است دولت هر چه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی کشور را تسریع بخشد تا کشور از رکود خارج شود.

وی با اشاره به سخنان رئیس‌ جمهور در مشهد مقدس مبنی بر اینکه طبق گزارش سه ماهه اول سال از رکود خارج شده‌ایم، افزود: جا داشت مشاوران و مدیران اقتصادی دولت گزارش سه ماهه اول را حداکثر تا یک ماه بعد به رئیس‌ جمهور تقدیم کنند، نه اینکه تازه یک هفته پیش شرایط، رکودی اعلام و بلافاصله چند روز بعد اعلام خروج از رکود شود.

بذرپاش تأکید کرد:‌ هر چند این گزارش‌ها خروج از رکود را نشان نمی‌دهد، اما مرکز آمار و بانک مرکزی رسماً گزارش را منتشر کنند و با عدد و رقم میزان تولید و اشتغال را اعلام کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتشار این گزارش وضعیت رکودی کشور را مشخص می‌کند،‌ تصریح کرد: مرکز آمار و بانک مرکزی، رسماً وضعیت خروج از رکود را اعلام کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید