صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا

بذرپاش خواستار کاهش ساعات کاری ادارات در ماه رمضان شد

بذرپاش خواستار کاهش ساعات کاری ادارات در ماه رمضان شد
در حالی که دمای هوا نزدیک به 40 درجه است، ساعات طولانی روزه‌داری ایجاب می‌کند که دولت در جهت رفاه روزه‌داران اقدام درخوری انجام دهد.
مهرداد بذرپاش در گفت‌وگو باخبرگزاری دانشجویان ایران با تاکید بر اینکه کاهش ساعات کاری ادارات در ماه رمضان ایراد قانونی ندارد افزود: تنظیم ساعت کاری ادارات بر عهده دستگاه اجرایی است؛ ضمن اینکه اگر هم مشکل قانونی در این‌باره وجود داشت مجلس آماده همکاری در این زمینه است اما تاکید می‌کنم که این موضوع هیچ مشکل قانونی ندارد.

وی یادآور شد:‌ در حالی که دمای هوا نزدیک به 40 درجه است، ساعات طولانی روزه‌داری ایجاب می‌کند که دولت در جهت رفاه روزه‌داران اقدام درخوری انجام دهد. در همین راستا کم کردن ساعات کاری ادارات و تقسیم کارها و وظایف در ساعت حضور افراد در محل کار اقدام حداقلی است که می‌تواند در جهت رفاه حال و آسایش روزه‌داران انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه تدوین و اجرای قوانین باید در جهت آسایش و رفاه مردم باشد، خاطرنشان کرد:‌ اصل بدیهی این است که قوانین برای سهولت زندگی و سهولت امور تدوین می‌شود و این یکی از فلسفه‌های قانون‌گذاری است.

بذرپاش اضافه کرد: ما باید اقدامات لازم را در جهت رفاه و آسایش مردم انجام دهیم تا در ماه مبارک رمضان مردم بتوانند روزه‌داری با کیفیت‌تری را داشته باشند؛‌ هم به اعمال عبادی خود بپردازند و هم با توجه به گرمای هوا اذیت نشود.

وی در پایان گفت که مجلس آمادگی این را دارد که اگر در این‌باره نیاز به قانون یا استفساریه‌ای هست به دولت کمک کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید