صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت وگو با خبرگزاری فارس

قانون را باید برای آسایش مردم تفسیر کرد

قانون را باید برای آسایش مردم تفسیر کرد
ساعات کار در ماه مشخص و ثابت است، اما قانون این اجازه را به سازمان‌ها و ادارات داده که زمان را مدیریت کنند و در جهت رفاه پرسنل خود بکوشند.
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت رئیسه خانه ملت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: خوب است که همیشه قانون را برای آسایش و رفاه مردم تفسیر کنیم تا زندگی برای آنها آسان‌تر و شیرین‌تر شود.

وی با بیان اینکه قانون با هدف رفاه و آسایش بیشتر مردم نوشته و تصویب می‌شود، افزود: نباید قانون به صورتی باشد که مردم دچار مشکل شوند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: یکی از اقدامات مثبت گذشته در نظر گرفتن حال روزه‌داران در این ماه پر خیر و برکت است و مسئولان باید مراعات حال روزه‌داران با این ساعات طولانی و هوای گرم را بکنند، زیرا ساعات روزه‌داری بسیار طولانی است و نباید شرایط کاری مشقت‌های فراوانی را برای کارمندان ایجاد کند.

بذرپاش اصلاح ساعات کار ادارات و سازمان‌ها را یکی از راه‌حل‌های کمک به روزه‌داران توصیف کرد و ادامه داد: کاهش و اصلاح ساعات کاری شرایط را برای روزه‌داران و مردم آسان‌تر می‌کند و آنها می‌توانند به صورت بهتری به اعمال عبادی خود بپردازند.

وی با تأکید بر اینکه برای کاهش ساعات کاری ادارات هیچ مشکل قانونی وجود ندارد، تصریح کرد: ساعات کار در ماه مشخص و ثابت است، اما قانون این اجازه را به سازمان‌ها و ادارات داده که زمان را مدیریت کنند و در جهت رفاه پرسنل خود بکوشند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرد که در صورت وجود مشکل در قانون، مجلس شورای اسلامی اصلاحاتی در این زمینه انجام دهد.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با فارس خاطرنشان کرد: همه اقدامات باید در جهت رفاه حال روزه‌داران و مردم باشد و نباید سعی کنیم با بهانه‌های خاص آرامش آنها را سلب کنیم.
  • اولین نظر را شما بدهید