صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس

کار در آموزش و پرورش کار برای حال و آینده کشور است

کار در آموزش و پرورش کار برای حال و آینده کشور است
قرار بود نیمی از هزینه بیمه طلایی از سوی وزارتخانه و نیمی دیگر از سوی فرهنگیان پرداخت شود، اما اکنون می‌بینیم که تمام مبلغ از سوی فرهنگیان کسر می‌شود که این یک خلف وعده است.
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش نباید در ارتباط با بیمه دندانپزشکی فرهنگیان خلف وعده کند، اظهار داشت: قرار بود نیمی از هزینه بیمه طلایی از سوی وزارتخانه و نیمی دیگر از سوی فرهنگیان پرداخت شود، اما اکنون می‌بینیم که تمام مبلغ از سوی فرهنگیان کسر می‌شود که این یک خلف وعده است.

وی اضافه کرد: در جایی که هزینه حامل‌های انرژی افزایش یافته و ما شاهد تورم در سایر بخش‌ها هستیم، نه تنها یارانه پرداختی را اضافه نکردیم بلکه اصرار بر انصراف داریم، حال با چه توجیهی همه مبلغ از سوی فرهنگیان کسر می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از طرفی شاهد حذف برخی از اقلام بیمه‌ای همچون بیمه مربوط به عینک و دندانپزشکی هستیم و از سوی دیگر دولت قصد تحول در نظام سلامت را دارد و از طرف دیگر بیمه دندانپزشکی فرهنگیان حذف می‌شود، اگر وزارتخانه اقدام درخوری انجام ندهد، مجلس ورود خواهد کرد.

وی ادامه داد: بنده نیز از وزیر آموزش و پرورش راجع به این موضوع سؤالی را مطرح کردم که وزیر به زودی در کمیسیون باید پاسخ آن را بدهد، چراکه حفظ و شأن منزلت معلمان در حرف اتفاق نمی‌افتد و باید کاری شایسته انجام دهیم نه فقط با انتصاب‌های خاص و بعضا سیاسی وقت خود را بگذرانیم.

بذرپاش با بیان اینکه این وزارتخانه باید تمام هم و غم خود را به حل مسائل مربوط به آموزش و پرورش اختصاص دهد، گفت: کار در آموزش و پرورش کار برای حال و آینده کشور است، کار در آموزش و پرورش تلاش برای تربیت نسلی کارآمد و متعهد به آینده است و کار در آموزش و پرورش کار برای معماری تمدن بزرگ ایران اسلامی است، بنابراین باید بیش از پیش بر این موضوع همت گمارد.
  • اولین نظر را شما بدهید