صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در گفت‌وگو با مشرق

شهید خلیلی یک نمونه از "حقوق بشر" ما ایرانی هاست

شهید خلیلی یک نمونه از "حقوق بشر" ما ایرانی هاست
در جامعه اسلامی آنقدر باید اقتدار وجود داشته باشد که آمر به معروف و ناهی از منکر بدون ترس و واهمه این فریضه الهی را انجام دهد و اراذل اوباش به خودشان اجازه ندهند دست روی این افراد بلند کنند.
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر 'علی خلیلی' در گفت و گو با خبرنگار سیاسی مشرق با اشاره به شهادت شهید علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر، گفت: شهید خلیلی یک نمونه از حقوق بشر ما ایرانی هاست که برای آرمان های خود و دفاع از ناموس هموطنان مسلمانش اینچنین خود را در معرض خطر قرار داد و به شهادت رسید.
وی در ادامه با اشاره به شهادت جمشید دانایی فر تنها درجه دار از میان پنج مرزبان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی جیش العدل، با بیان اینکه نمونه دیگر از "حقوق بشر" شهید دانایی فر است که روز گذشته توسط عواملی به شهادت رسید، گفت: دانایی فر توسط کسانی به شهادت رسید که مورد حمایت کشورهای غربی و دشمنان انقلاب اسلامی هستند و دم از "حقوق بشر" می زنند.
 
بذرپاش با اشاره به اینکه دشمنان این مرز و بوم از فتنه گران و مزدوران به عنوان مدافعان حقوق بشر یاد می‌کنند و از آنها تقدیر و تشکر می کنند، گفت: حقوق بشری که بی آبروترین کشورها در جهان مطرح می‌کنند، حقوقی است که تنها برای خودشان و منافع استکباری خودشان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه  "حقوق بشر" یکی از چالش هایی است که ما در آینده با غرب خواهیم داشت، اظهار داشت: شما در سال های آینده نخواهید دید که حتی یک بند در مورد شهید دانایی فر که برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به داخل کشور و پس از آن به کشورهای اروپایی نوشته شود و یا یک مصاحبه در محکومیت این اقدامات منتشر شود.
بذرپاش در ادامه تاکید کرد: اینها نشانی هایی است برای کسانی که نگاه خوشبینانه به غرب و دشمنان انقلاب دارند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با بیان اینکه سازمان های حمایتی در حق شهید خلیلی کم گذاشتند، اظهار داشت: نباید مسئولین جوری عمل کنند که افرادی که در راستای امر به معروف و نهی از منکر قدم بر می دارند با ترس و واهمه مواجه باشند و نگرانی داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی باید در این خصوص محکم وارد شود، گفت: آزادی ضاربان این شهید بزرگوار باعث جری شدن اراذل اوباش خواهد شد.

بذرپاش در دادامه عنوان کرد: در جامعه اسلامی آنقدر باید اقتدار وجود داشته باشد که آمر به معروف و ناهی از منکر بدون ترس و واهمه این فریضه الهی را انجام دهد و اراذل اوباش به خودشان اجازه ندهند دست روی این افراد بلند کنند.
وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی باید مقتدرانه برخورد می کرد، اظهار داشت: دستگاه قضا بایستی مقتدرانه برخورد می‌کرد تا هم درس عبرتی برای اراذل اوباش می‌شد و هم برای کسانی که به دنبال انجام این فریضه الهی بودند یک آرامش قلبی و احساس امنیت حاصل می‌شد.

نماینده مردم تهران در ادامه با بیان اینکه شهید خلیلی انسان صبوری بود و گلایه های خود را از مسئولین مطرح نکرد، گفت: انشاءالله خون این شهید درخت امر به معروف را در این کشور بارور کند و مسئولین بیشتر به خودشان بیایند.
  • اولین نظر را شما بدهید