صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

بذرپاش در گفت‌وگو با فارس:

دولت راستگویان نسبت به بزرگترین دروغ تاریخ واکنش شفاف داشته باشد

دولت راستگویان نسبت به بزرگترین دروغ تاریخ واکنش شفاف داشته باشد
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت روحانی موضع خود را راجع به یکی از بزرگترین دروغ‌های تاریخ یعنی متقلب ‌بودن نظام در انتخابات مشخص کند.
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سالروز هتک حرمت عاشورای حسینی، گفت: اهل‌بیت مظلوم پیامبر(ص) در طول تاریخ به چنین جفاهایی عادت کرده‌اند و در طی سالهای 1400 سال گذشته از زمان عاشورا، جسارت‌هایی به این خاندان معظم روا داشته شده است.

وی یادآور شد: متأسفانه در سال 88 در شهر تهران عده‌ای فتنه‌گر به خاندان عظیم‌الشأن پیامبر(ص) توهین کردند؛ فتنه‌گران در آن روز نه تنها از عزاداران حسینی خجالت نکشیدند و به مراسم عزای آنها احترام نگذاشتند بلکه نشان دادند که همانند تکفیری‌ها که به حرم حضرت زینب جسارت می‌کنند آنها نیز به مجلس عزای حسینی جسارت خواهند کرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان افزود: مردم در روز عاشورای 88 با فتنه‌گران و توهین کنندگان به ساحت امام حسین(ع) مقابله کردند زیرا دیدند که آن روز عده‌ای موضع‌خود را عیان کرده و بحثشان بحث انتخابات نیست.

بذرپاش همچنین تاکید کرد: اکنون روی صحبتم با دولت است که رئیس جمهور آن را دولت راستگویان نامیده است، به نظر می‌رسد دولت راستگویان باید نسبت به یکی از بزرگترین دروغ‌های تاریخ یعنی اتهام تقلب به نظام واکنش جدی و شفاف نشان دهد یا اگر موضع‌گیری نمی‌کند نسبت به حضور این افراد در دولت حساسیت داشته و اجازه وقوع چنین اقدامی را ندهد.

وی اضافه کرد: کسانی که نظام را متقلب می‌دانند نسبت به  دولتی که با این ساز و کار روی کار آمده نیز حساسیت‌هایی دارند به همین دلیل نباید برای استفاده از این افراد در دولت اصرار ورزید.

این نماینده مردم تهران در مجلس در همین زمینه گفت: اگر حضور آنها در دولت با هدف جذب آنها به سمت نظام صورت می‌گیرد می‌توان گفت که راههای کم هزینه‌تری نیز برای جذب این افراد وجود دارد؛ البته در چنین شرایطی باید بدانیم دلسردی افرادی که پای نظام تا پای جان ایستاده‌اند و با دیدن چنین رویکردی آزرده خاطر می‌شوند نیز هزینه‌ای خواهد داشت که مشخص نیست چه کسی باید این هزینه را پرداخت کند.

  • اولین نظر را شما بدهید