صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در جمع زائران راهیان نور

مدیریت اجرایی کشور سال‌ها در دست تقی‌زاده‌ها است

مدیریت اجرایی کشور سال‌ها در دست تقی‌زاده‌ها است
امروز بی‌تدبیری، زندگی مردم را به گروگان گرفته است/حل مشکلات کوچک مردم است که ما را به حل مشکلات بزرگ کشور رهنمون می‌کند.

مهرداد بذرپاش، عضو سابق هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع زائران و مجاوران سرزمین‌های راهیان نور در در یادمان بیت المقدس اهواز با انتقاد از وضعیت مدیریت فعلی کشور گفت: امروز بی‌تدبیری، زندگی مردم را به گروگان گرفته است. حل مشکلات کوچک مردم است که ما را به حل مشکلات بزرگ کشور رهنمون می‌کند

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اندیشه‌های پوسیده و پوشالی غرب زده‌هایی مانند تقی زاده‌ها در کشور افزود: مدیریت اجرایی کشور سال‌ها یا در دست تقی‌زاده‌ها بوده، یا متاثر از تقی‌زاده‌ها بوده است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: امروز در گام دوم یک مجاهدت می‌خواهیم؛ مجاهدت، آن روز‌ها در فکه و شلمچه رقم خورد و امروز باید در مناطق محروم و برای حل مشکلات کشور رقم بخورد. امروز شهدا نظاره می‌کنند که آیا نشسته‌ایم و صرفا خرده می‌گیریم؟ یا وسط میدانیم و مشکل حل می‌کنیم؟

بذرپاش خاطرنشان کرد: اتصال خادمان راهیان نور و خدمات اجتماعی به مردم عزیز خوزستان دیدنی و وصف ناپذیر است. حتما اگر شهدا بودند، سرورشان از این اقدامات غیرقابل توصیف بود.

تصاویر:

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید