صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در یادواره شهدای شهر درجزین سمنان

با امام ماندن یعنی هرچه مسئول‌تر؛ خادم‌تر

با امام ماندن یعنی هرچه مسئول‌تر؛ خادم‌تر
استقلال اصلی‌ترین مولفه هویت‌بخش انقلاب ماست، برای همین است که دشمن ۴۰ سال آن را هدف قرار داده است؛ یک روز با جنگ و یک روز با تحمیل قراردادهای شبه استعماری

مهرداد بذرپاش در یادواره شهدای شهردرجزین سمنان اظهار داشت؛ استقلال اصلی‌ترین مولفه هویت‌بخش انقلاب ماست، برای همین است که دشمن ۴۰ سال آن را هدف قرار داده است؛ یک روز با جنگ و یک روز با تحمیل قراردادهای شبه استعماری. استقلال دلیل اصلی نزاع تاریخی ملت ایران با بدخواهانش بوده است؛ از ستارخان و باقرخان و رئیسعلی دلواری و مدرس و شیخ فضل الله نوری گرفته تا شهدای ترور و دفاع مقدس و مدافعان حرم؛ همه برای استقلال این کشور مجاهدت کردند.

وی ادامه داد: مجلس طبق قانون اساسی باید حافظ استقلال کشور باشد، اینکه عده‌ای نماینده فشار برای تحمیل برخی توافقات پرمساله دارند، جای سوال است.

بذرپاش در ادامه متذکر شد: کنار امام بودن شاید اهمیت داشته باشد، اما از آن مهم‌تر با امام ماندن است. بنی صدر و قطب زاده و ابراهیم یزدی هم در نوفل لوشاتو کنار امام بودند، ولی آیا با امام هم ماندند؟! با امام ماندن یعنی انقلاب را ارث خود ندانی. با امام ماندن یعنی هرچه مسئول‌تر، خادم‌تر. با امام ماندن یعنی ابوموسی اشعری نشدن که ساده‌لوحی‌اش تاریخ را تغییر داد. یاد این شهدا اگر درس با امام ماندن نباشد که یاد نیست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید