صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در جمع پرشور مردم سمنان

پورسانت خرید هواپیماهای ایرباس را چه کسی گرفته است؟

پورسانت خرید هواپیماهای ایرباس را چه کسی گرفته است؟
بارها ادعا شد برجام سایه جنگ را از کشور برداشت و با آمدن نیروهای مجاهد در رأس کار دوباره جنگ به منطقه برمی‌گردد که این امنیت به برکت خون شهداست.

به گزارش خبرگزاری فارس، دکتر مهرداد بذرپاش در جمع پرشور مردم سمنان با بیان اینکه مردم می‌خواهند پنج روز دیگر بین آدرس‌های غلط و درست دست به انتخاب بزنند، اظهار داشت: مردم با آگاهی به اینکه چه چیزی در انتظار کشور است، می‌خواهند ناجی کشور از پیش‌فروشی تا 25 سال آینده باشند.

وی با اشاره به عدم صداقت دولت با مردم اظهار کرد: در مسائل اجتماعی دروغ گفتن خطایی بزرگ است و سرنوشت کشور را به اشتباه به مردم نشان می‌دهد و این گناهی بزرگ محسوب می‌شود.

مردم مدیریت شاه سلطان حسینی را نمی‌پذیرند

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مردم می‌خواهند اصول مدیریتی بر مبنای صداقت را انتخاب کنند، گفت: مردم مدیریت شاه سلطان حسینی که بدون مدیریت و بر مبنای غلط است، را نمی‌پذیرند.

بذرپاش با بیان اینکه سند 2030 و برجام نمونه رسانه‌ای‌شده پیش‌فروش کشور است، گفت: خرید هواپیمای ایرباس که به آن دامن می‌زنند و می‌گویند شما مخالف هواپیما سوارشدن مردم هستید، نیز ابزار اشتغال فرانسوی‌هاست.

وی با بیان اینکه 10 درصد پورسانتی که از خرید هواپیماها برای عده‌ای حاصل شد، از مردم مخفی نگه داشته شد، اضافه کرد: خرید این هواپیماها اجاره به شرط تملیک بود که برای آن تحریم نبودیم؛ اما خرید آن را به برداشتن تحریم ربط می‌دهند.

مردم مدیریت مبتنی بر دروغ را کنار می‌زنند

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه پنج روز دیگر مردم مدیریت مبتنی بر دروغ را کنار گذاشته و به صداقت رأی می‌دهند، به طرح خصوصی‌سازی مدارس که توسط دولت ارائه داده شده بود، اشاره کرد و افزود: دولت طرحی مبنی بر پولی کردن مدارس که خلاف قانون اساسی بود، را ارائه کرد؛ اما مجلس برابر آن ایستاد.

بذرپاش با بیان اینکه اگر این طرح اجرا می‌شد، 70 درصد مدارس پولی می‌شدند، اضافه کرد: با اجرایی شدن این طرح، قشر محروم قادر به ادامه تحصیل نبودند و از آن محروم می‌شدند.

وی با اشاره به اینکه دولت فعلی 28 سال به‌طور مستقیم و 32 سال غیرمستقیم مدیریت اجرایی کشور را بر عهده داشته است، گفت: مدل صحبت کردن این مدیران به‌گونه‌ای است که انگار تازه از خارج آمده و عده‌ای دیگر مملکت را اداره کرده‌اند که دائماً اداره آن را زیر سؤال برده و مشکلات و کاستی‌ها را گردن نیروهای انقلابی و جهانی می‌اندازند.

تمام پرونده‌های روی میز روحانی طی 20 سال پرونده آشوب و کنترل بوده است

بذرپاش به سابقه رئیس دولت فعلی اشاره کرد و افزود؛ تمام پرونده‌های روی میز وی 20 سال پرونده آشوب و کنترل بوده؛ اما ادعای کار فرهنگی می‌کند و به دیگران تهمت و افترا می‌زند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پنج روز دیگر باید به صحنه آمد و صندوق بازنشستگی را از ورشکستگی نجات داد، گفت: بسیاری از بازنشستگان پول خود را در صندوق ذخیره کرده‌اند؛ اما اکنون خطراتی بیخ گوش این صندوق قرار دارد که اگر به هوش نباشیم، به یغما می‌رود.

وی با اشاره به درآمد حاصل از هدفمندی یارانه‌ها گفت: امروز درآمد حاصل از هدفمندی یارانه‌ها 80 هزار میلیارد تومان است که تنها 40 هزار میلیارد تومان آن به مردم داده می‌شود و مردم طلبکار نصف دیگر این سرمایه هستند.

بذرپاش با بیان اینکه امروز نقدینگی کشور بسیار افزایش یافته است، گفت: در ابتدای دولت، نقدینگی 460 هزار میلیارد تومان بوده و اکنون 800 هزار میلیارد تومان به نقدینگی کشور اضافه شده است.

انتخاب بین وزیر هزار میلیاردی با مسؤول ساده‌زیست است

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پنج روز دیگر انتخاب بین وزیر هزار میلیاردی با مسؤول ساده‌زیست است، گفت: مردم برای گرفتن 10 میلیون وام قرض‌الحسنه با شرایط سخت مواجه هستند؛ اما 8 هزار میلیارد تومان صندوق ذخیره به‌راحتی می‌رود و وقتی علت را جویا می‌شویم، به‌راحتی می‌گویند: رفت.

وی با بیان اینکه در تاریخ جمهوری اسلامی هیچ دولتی در دوره دوم آن‌قدر رأی منفی نداشته است، اضافه کرد: آن‌ها برای فرار از واقعیات جامعه به جوسازی سیاسی و بیان دیوارکشی بین مردم روی آوردند.

بذرپاش با اشاره به اتهام‌زنی‌ها و تبلیغ نادرست رقبا از روی کار آمدن نیروهای انقلابی گفت: بیان این روش‌ها و طرح این‌گونه مسائل توهین به شعور ملت و نادیده گرفتن بصیرت جوانان کشور است.

رکود کشور را به عقب بازگرداند

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون نیروهای انقلاب سردارانی مانند قاسم سلیمانی تربیت کرده و نیروهای مسلح و مدافعان حرم حافظ کیان اسلامی هستند، اظهار کرد: بارها ادعا شد برجام سایه جنگ را از کشور برداشت و با آمدن نیروهای مجاهد در رأس کار دوباره جنگ به منطقه برمی‌گردد که این امنیت به برکت خون شهداست.

وی با بیان اینکه امروز باید رأی نفی بیکاری، رکود، نفی دولت بسته و اشرافی و رأی نفی دولت پنهان‌کاری را به صندوق انداخت، گفت: مردم با انتخاب نیروی ولایی و انقلابی نشان خواهند داد که به عقب برنمی‌گردند.

بذرپاش با اشاره به اینکه رکود کشور را به عقب بازگرداند، گفت: کارشناسان در 50 سال اخیر این رکود را بی‌سابقه عنوان کردند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم به‌کارگیری نیروهای جوان برای کشور گفت: در این دولت، شعار حمایت از جوانان سر داده می‌شود؛ اما مدیران پیر و خسته در رأس کار هستند که باید این دیدگاه عوض شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید