در همایش دولت منت گذار-دولت خدمتگزار در بندرعباس

مردم در فضایی شفاف برای انتخابی اصلح روز ۲۹ اردیبهشت وارد صحنه می‌شوند

مردم در فضایی شفاف برای انتخابی اصلح روز 29 اردیبهشت وارد صحنه می‌شوند
مردم در روز 29 اردیبهشت باید در مورد این‌گونه بانکداری، در مورد صندوق‌های بازنشستگی که در آستانه ورشکستگی قرار دارند، تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش ایسنا(منطقه خلیج‌فارس) دکتر مهرداد بذرپاش در همایش دولت منت گذار-دولت خدمتگذار در بندرعباس گفت: 29 اردیبهشت‌ماه را روز تصمیم‌‌گیری ملت برای انتخاب "دولت اصلح" دانست و عنوان کرد: مردم با تحقیق و دقت بیشتر به دولتی رأی دهند که نگاهش به ظرفیت‌های داخلی است.

وی با بیان اینکه در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه دو راه بیشتر وجود ندارد، تصریح کرد: انتخاب بین ادامه وضعیت فعلی یا انتخاب به تغییر وضعیت موجود که هم نه به وضعیت گذشته است و هم مه به وضعیت فعلی.

بذرپاش با اشتباه دانستن اعتماد به کشورهای خارجی، خاطرنشان کرد: واردات بی‌رویه کالاها و محصولات غیر‌ضروری، تولید ملی و کشاورزان کشور را دچار اشکال کرده است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با رایگان خواندن آموزش در جمهوری اسلامی طبق قانون اساسی، تصریح کرد: متأسفانه در بودجه دولت پیشنهادی به مجلس ارائه شد که مدارس کشور را برای مدیریت بهتر به بخش خصوصی واگذار کنند که این مغایر با قانون اساسی است و شأنیت دانش آموزان را زیر‌سئوال می‌برد.

بذرپاش افزود: دولت یازدهم در دور نخست نشان داد که رکورددار رخوت و کم‌تحرکی است و باید به سمت جوان‌گرایی و استفاده از نیروهای جوان برویم.

وی اضافه کرد: ای‌کاش با اعتماد به جامعه جوان کشور، حداقل یکی از وزرا را از این قشر انتخاب می‌شدد تا جوانان ایرانی نشان دهند از توانمندی و قابلیت زیادی برخوردارند.

مشاور رئیس‌جمهوری در دولت نهم افزود: دو روش و متد برای اداره کشور وجود دارد و مردم در فضایی شفاف و آزاد برای انتخابی اصلح در روز 29 اردیبهشت و اخذ تصمیمی بزرگ وارد صحنه می‌شوند.

وی اضافه کرد: در شاخص اقتصادی کشور، امروز عدد نقدینگی به یک هزار و 300 میلیارد تومان رسیده و این همان ایرادی است که خود شما به دولت قبل وارد می‌دانستید که البته دلیل اصلی نقدینگی در دولت نهم و دهم بارها و بارها احداث مسکن مهر عنوان شد، این درحالی‌که است که دولت یازدهم رکود را تشدید کرده و در همین رکود بیش از 700 هزار میلیارد تومان به نقدینگی اضافه شد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مدل بانکداری کنونی ما اقتضا نمی‌کند پول وارد تولید شود، گفت: مردم در روز 29 اردیبهشت باید در مورد این‌گونه بانکداری، در مورد صندوق‌های بازنشستگی که در آستانه ورشکستگی قرار دارند، تصمیم‌گیری کنند.

بذرپاش انضباط نامناسب مالی دولت را علت اصلی به وجود آمدن این بدهی‌ها دانست و افزود: این اعتبارات به‌جای اینکه به ازدواج، اشتغال و تولید تخصیص یابد، دست دولت است و صرف هزینه‌های غیرضروری می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: سؤال دیگری که مطرح است این است که چرا مدیران دولتی این‌قدر پولدارند مگر نه اینکه اکثریت آن‌ها کار دولتی داشته‌اند پس این ثروت را از کدام راه اندوخته‌اید؟ در جامعه اسلامی که مردم روستاهایش با هزینه‌های اندک زندگی خود را سپری می‌کنند، این نوع زندگی زیبنده مسئولانش نیست.

 

تصاویر:

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید