صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در جمع اساتید دانشگاه

کاش دولت به جای دو قطبی کردن جامعه، در حل مشکلات کار بلد بود

کاش دولت به جای دو قطبی کردن جامعه، در حل مشکلات کار بلد بود
امروز انقلاب در آستانه چهل سالگی است. ما همه باید کمک کنیم مدیریت کشور را از این وضع نجات یابد و اصلاح شود وگرنه قطعاً نمی توانیم پاسخ گوی تاریخ باشیم.

دکتر مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس در جمع تعدادی از اساتید دانشگاه اظهار کرد: همانطور که باید برای ماندن در صحنه بر اساس تکلیف عمل کرد، باید برای نبودن هم بر اساس تکلیف عمل کرد وگرنه مصداق خسرالدنیا و الآخره خواهیم بود.

وی افزود: باید جریان مؤمن، آگاه و متخصص برای حل مشکلات وسط صحنه باشند. کنار نشستن و ایراد گرفتن نه هنر است و نه خیلی فضیلت دارد.

بذرپاش ادامه داد: عده ای که به خاطر انقلاب آبرویی دارند، فکر می کنند این آبرو اگر برای دین و اعتقادات هزینه نشود، این آبرو شفیع شان در آن دنیا خواهد بود. اگر ما آبرویی داریم فقط باید برای دین و اعتقادات و خدمت به مردم هزینه شود وگرنه ذره ای ارزش ندارد. عده ای حفظ آبرو را در کنار کشیدن جست و جو می کنند و جزء حزب قاعدین شده اند.

وی تصریح کرد: امروز انقلاب در آستانه چهل سالگی است. ما همه باید کمک کنیم مدیریت کشور را از این وضع نجات یابد و اصلاح شود وگرنه قطعاً نمی توانیم پاسخ گوی تاریخ باشیم.

نماینده سابق مجلس گفت: باهم بودن و وحدت،  شرط لازم تحقق هدف است و شرط کافی پاسخ به نیازها و مشکلات مردم داشتن است. هویت همه ما در انقلابی و خادم مردم بودن است و هرچه انقلابی تر، خادم تر و هرچه خادم تر انقلابی تر این دو واژه از هم جدایی ناپذیرند.

بذرپاش تاکید کرد: این دولت برای اثبات خود فقط دو قطبی کردن جامعه را خوب بلد است و استادان عملیات روانی در این دولت جمع اند. کاش آنقدر که در عملیات روانی کارآمدند در حل مشکلات هم کاربلد بودند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید