درهمایش انقلاب کار آمد در شهر شیراز

دیروز دلسوزان ملت را به جهنم حواله می دادید، امروز جلوی دوربینها به طنز حواله می دهید و شیرین زبانی می کنید

دیروز دلسوزان ملت را به جهنم حواله می دادید، امروز جلوی دوربینها به طنز حواله می دهید و شیرین زبانی می کنید
می خواهید مردم را به اسم ترامپ بترسانید تا از مسئولیت اجتماعی خود نسبت اقتصاد و اشتغال شانه خالی کنید/ تاریخ پر است از افرادی که مسیر رشد ملت ایران را با ساده لوحی یا عدم شجاعت و لجاجت سد کردند.
دکتر مهرداد بذرپاش در همایش با موضوع انقلاب کار آمد در دانشگاه شیراز بیان داشت؛ شیراز سرزمین هنر،ظرافت و مهربانی است؛ تاریخ شیراز، پر است از مفاخری که ایران اسلامی به آن می نازد و به آن افتخار می کند.
 
مردم شیراز مؤمن،دوست داشتنی و مهربان هستند. فرهنگ و علم، بال‌های پیشرفت کشور هستند. وجود نخبگان در دوران تحول و پیشرفت ضروری است، البته نخبگانی که درد مردم را بچشند.
 
عضوهیئت رئیسه نهم مجلس شورای اسلامی درادامه گفت: ما به نخبگانی احتیاج داریم که دور از مردم و به دنبال منافع شخصی نباشند و نخبگی خود را صرف پیشرفت و اعتلای میهن و هم میهنان خود کنند.
 
وی گفت در ضمیر مکنون انقلاب و انقلابی گری، تحول خواهی است. ایجاد بیش از دو میلیون شغل در سال، نیازمند تحول و نوگرایی است.
 برای تحول نیاز به خلاقیت داریم؛ برای خلاقیت نیاز به نشاط و برای همه اینها به حضور در میان مردم نیاز داریم.
 
معاون سابق رئیس جمهور با بیان این نکته که برای تحول در حوزه اجرا، نیاز به مدیران تحول خواه داریم که قدرت ریسک داشته باشد، گفت؛ نگاه سراب گونه در سیاست خارجی، امروز کانالهای عمومی ارتباط بین ملتها را مختل کرده و با ممانعت در  صدور ویزا شاهد مشکلات عدیده ای برای ایرانیان بویژه دانشجویان در امریکا هستیم.
 
وی گفت، دیروز دلسوزان ملت را به جهنم حواله می دادید، امروز جلوی دوربینها به طنز حواله می دهید و شیرین زبانی می کنید. مسئولیت اجتماعی دولتها نسبت به مسائلی چون اقتصاد و مسکن قابل واگذاری نیست.
می خواهید مردم را به اسم ترامپ بترسانید تا از مسئولیت اجتماعی خود نسبت اقتصاد و اشتغال شانه خالی کنید.
 
وی اشاره کرد؛ تاریخ پر است از افرادی که مسیر رشد ملت ایران را با ساده لوحی یا عدم شجاعت و لجاجت سد کردند.
 
دکتر بذرپاش در پایان گفت،صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات که در شیراز به صورت جدی و موفقیت‌آمیز پیش می‌رود می‌تواند در ارتباط با فرهنگ شیراز و صنایع فرهنگی آن، صنایع خلاقی را برای ما ایجاد کند.

 

تصاویر:

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید