صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در نمازجمعه شهرستان کن

حاصل انقلاب نه دي، بازمهندسي تشكيلات انقلابیون و هسته هاي جوانان انقلابي در سراسر كشور بود

حاصل انقلاب نه دي، بازمهندسي تشكيلات انقلابیون و هسته هاي جوانان انقلابي در سراسر كشور بود
بايد در نه دي نهضتي و حركتي راه بياندازيم تا در آن مسولان دست مردم را ببوسند. دست بوسي واقعي و از سر اخلاص و خشوع/ بازوی جوانان به پشتوانه پند پیران دلسوز و دلبسته به آرمان های انقلاب، محور پیشرفت ایران عزیزمان خواهد بود
دکتر مهرداد بذرپاش در پیش‌خطبه‌های نمازجمعه امروز«کن»  طی سخنانی گفت: کن با د‌‌‌رختان تنومند‌‌‌ و کهنسالش در تهران مهد پرورش بزرگانی همچون ملا علی کنی و مرحوم آیت اله محمدرضا مهدوی کنی است. اینجا محله شهدای بزرگی همچون شهید احمد کاشانی، مصطفی حاجی شعبانعلی و بسیاری از شهدای عزیز دیگر است.

وی با بیان این که کن دارای مردمانی پرشور و انقلابی است گفت: «کن» قلب تپنده منطقه در انقلاب بود و همیشه خواهد ماند. کن هیچ گاه جلساتی که در خانه‌ها و حسینیه‌ها در زمان انقلاب با محوریت افرادی همچون مرحوم حجت‌الاسلام كافی و حجت‌الاسلام شهید محلاتی برگزار می شد را فراموش نخواهد کرد.

وی همچنین در ادامه صحبت های خود با اشاره به موضوع فتنه بیان داشت که: نه دي سالروز انقلاب سوم بود؛ ٢٢ بهمن سالروز نفي استبداد بود و ١٣ آبان سالروز نفي استكبار. نه دي روز نفي استحاله بود. وی اضافه کرد: حاصل انقلاب نه دي، بازمهندسي تشكيلات انقلابیون و هسته هاي جوانان انقلابي در سراسر كشور بود و كشور بعد از مدتي نياز به دميدن روح تازه داشت و در نه دي روح پرفتوح حسيني در جسم ملت دميده شد. وی ادامه داد: گرانی، تورم و فشار به مردم و دولت در ارائه خدمات ماحصل فتنه گران در سال 88 بود که هنوز هم می توان پیامدهای منفی آن را هفت سال بعد دید. آیا می توانند پاسخگوی مادران کشته های حوادث آن سال باشند؟

وی ضمن انتقاد شدید از برنامه های دولت گفت: نگاه تردیدآمیز دولت به توان داخلی و متخصصین جوان این ملت بزرگ و حماسی موجب سرخوردگی سرمایه های انسانی کشور شده است. بيش از نيمي از جمعيت فارغ‌التحصيل يا در حال تحصيل دانشگاهي هيچ نقشي در توليد ندارند و وعده های پسا برجامی دولت و امید به دشمن منجر به رکود و بی تصمیمی می شود. بذرپاش تاکید کرد، بايد در یادمان های مشابه نه دي، نهضتي و حركتي راه بياندازيم تا در آن مسئولان دست مردم را ببوسند. دست بوسي واقعي و از سر اخلاص و خشوع.

دکتر بذرپاش با اشاره به پارادایم های مدیران ارشد کشور بیان کرد: چطور در ایام انتخابات مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس به رأی مردم این منطقه ملتمسانه خیره می‌شوند و انتظار دارند مردم به آنها رأی بدهند، حال آنها هم که باید به وعده‌ها و تعهدات خود عمل کنند، مردم را فراموش می کنند. وی گفت: قدرت طلبان وقتی خودشان جوان هستند، مناصب را برای جوانان می دانند اما وقتی پیر و خسته شده اند، می گویند جوانان عرضه اداره کشور را ندارند و ریش سفیدان باید هنوز مناصب اجرایی را دودستی بچسبند.

عضو هیئت رئیسه سابق مجلس گفت: در کجای دنیا بازنشتگان مدیر اجرایی می شوند و جوانان در مراکز تحقیقاتی صرفا فکر می کنند و مشاوره می دهند!

وی در پایان سخنان خود گفت: با همدلی و اتحاد و با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری می توانیم به آینده ای روشن و پرامید دست یابیم. بازوی جوانان به پشتوانه پند پیران دلسوز و دلبسته به آرمان های انقلاب، محور پیشرفت ایران عزیزمان خواهد بود و تنها راه برون رفت از اقتصاد نابسامان کنونی کشور اعتماد به توانایی ملت بزرگ ایران است. ایشان اضافه کردند: اگر با صداقت با مردم سخن بگویند حتما اوضاع بهتر می شود.

 

تصاویر:

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید