صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در چهارمین سالگرد شهید احمدی‌روشن

ایجاد دوقطبی میان آرمان و اقتصاد مهمترین برنامه دشمن برای ایران است

ایجاد دوقطبی میان آرمان و اقتصاد مهمترین برنامه دشمن برای ایران است
دشمنان در آینده خطاب به مردم ایران خواهند گفت، اگر اقتصاد و معیشت می‌خواهید به سراغ حکومت خود بروید و بگویید که از هر چیزی که عنوان آن معنای ایستادگی می‌دهد دست بکشید.
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید مصطفی احمدی‌روشن با حضور شخصیت‌های مختلف سیاسی و مذهبی در امامزاده علی‌اکبر چیذر برگزار شد.

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در این مراسم با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای شکستن مقاومت ملت ایران گفت: آنها این سوال را از خود می‌پرسند که چگونه می‌توان ملتی آرمانی مانند ایران را به راهی برد که دست از آرمانش بردارد.

وی با بیان اینکه آرمان‌زدایی کردن از ملت ایران در دیدگاه دشمنان، راه و روش خود را دارد، اظهار داشت: برنامه جدی دشمن برای آرمان‌زدایی از ملت ایران دوقطبی‌سازی میان آرمان و واقعیت است.

نماینده مردم تهران ادامه داد:‌در این دوقطبی‌سازی یک قطب حرف از اقتصاد می‌زند و قطب دیگر مؤلفه‌های مبتنی بر آرمان را مطرح می‌کند و در این میان، دشمن تأکید می‌کند که دو سر قطب یعنی اقتصاد و آرمان نمی‌توانند با یکدیگر جمع شوند.
بذرپاش با بیان اینکه دشمنان در قضیه هسته‌ای، این دو قطبی را ایجاد کردند و متأسفانه نتیجه هم گرفتند، افزود: حتی تحلیل‌هایی نیز متتشر که 60 درصد مردم در صورت ایجاد این دو قطبی به سمت قطب اقتصاد می‌روند، ولی واقعیت این است که ما انقلاب کردیم که بگوییم آرمان و اقتصاد را کنار هم می‌خواهیم.

وی با اشاره به وضع تحریم‌های مختلف در طول تاریخ انقلاب از سوی غرب علیه ملت ایران، گفت: ایجاد همه تحریم‌ها علیه ما به این دلیل بود که بگویند اقتصاد و آرمان‌های انقلابی در کنار یکدیگر قابل جمع نیستند.

نماینده مردم تهران، تحریم‌های و مصوبات اخیر کنگره آمریکا علیه ملت ایران را یادآور شد و اظهار داشت: این تحریم‌هایی که خبر آن را شنیده‌اید و در آینده نیز بیشتر خواهد شد، به این سمت می‌رود که این بار قطب آرمان را به سمت مسائلی مانند مقاومت ایران در منطقه، موضوعات موشکی و دیگر مؤلفه‌های قدرت ایران ببرد.

بذرپاش با بیان اینکه تحریم‌ها علیه سپاه، موضوع ویزای آمریکا و... ایجاد این دوقطبی‌های جدید را دنبال می‌کند، اضافه کرد: دشمنان در آینده خطاب به مردم ایران خواهند گفت، اگر اقتصاد و معیشت می‌خواهید به سراغ حکومت خود بروید و بگویید که از هر چیزی که عنوان آن معنای ایستادگی می‌دهد دست بکشید.

وی ادامه داد: متأسفانه دشمنان دیده‌اند که با جماعتی طرفند که خودشان به راحتی به دنبال آمریکا حرکت می‌کنند و نیازی به کشیدن آنها نیست؛ البته در یک صورت این طراحی دشمن ناکام می‌شود و آن نیز این است که آنها احساس کنند که ایجاد دوقطبی بی‌فایده است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: هم‌اکنون دیگر شخصیت‌ها و مسئولان آمریکایی این طراحی‌ها را به صورت علنی مطرح می‌کنند و دیگر مثل گذشته نیست که مسئولان اطلاعاتی ما مجبور باشند در میان صحبت‌ها و اظهارنظرات اندیشمندان آمریکا این طراحی‌ها را کشف کنند.
بذرپاش پروژه دوقطبی‌سازی اقتصاد و آرمان را یکی از مهمترین برنامه‌های دشمنان برای سالهای آینده خواند و اظهار داشت: هر کسی که در داخل به این پروژه کمک کند، نفوذی و ضدانقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به انجام مراحل پایانی تعهدات ایران در برجام گفت: آقایان می‌توانند قلب رآکتور را هم دربیاورند، ولی قلب دوستداران مصطفی محکم در جایش ایستاده و در حفره‌هایش مهر احمدی‌روشن و شهریاری‌ها را می‌ریزیم.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: عده‌ای بروند با جان‌کری عکس بیندازند و بخندند، ولی بدانند اگر عکس یادگاری با جان‌کری احترام می‌آورد، نتانیاهو محترم‌ترین فرد عالم بود.

 

تصاویر:

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید