صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در مسجد امام خمینی شهر قزوین

اسناد امضا شده در ۱۰۰ روز ابتدای کار دولت ایجاد دردسر کرده است

اسناد امضا شده در 100 روز ابتدای کار دولت ایجاد دردسر کرده است
در ابتدای مذاکرات برای ارائه گزارش صدروزه و برای آن‌که بگوییم ما در 100 روز توانستیم به توافق برسیم، اسنادی را امضا کردیم که موجب دردسرهای تازه شد و باید بپذیریم که در ابتدا بسیار عجله کردیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مهرداد بذرپاش شب گذشته با حضور در مسجد امام خمینی (ره) در تجمع بزرگ «ما اجازه نمی‌دهیم» اظهار کرد: از ملت ایران به خاطر مقاومت بی‌بدیل خود در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان باید تشکر کرد و دشمان باید بدانند ملت ایران با مردمان تمام کشورهای دنیا متفاوت هستند.

این نماینده مجلس ضمن تقدیر از شهدای هسته‌ای افزود: ما از مصطفی عزیز متشکریم که به ما نسل سومی‌ها یاد داد که در این روزها و ایامی که خیلی‌ها با ملاحظات سیاسی خاص در کشور رفتار می‌کنند، می‌شود یار رهبری و ولایت فقیه بود.

بذرپاش با توصیف اشتباهات محاسباتی پی‌درپی دشمنان ایران اسلامی تصریح کرد: اینجا ایران، سرزمین رئیس‌علی دلواری‌ها، سرزمین میرزا کوچک‌خان‌ها، سرزمین همت‌ها، باکری‌ها و سرزمین امام خمینی است، ایران را با جاهای دیگر اشتباه گرفته‌اند و این ملت مسیر تولید اقتدارش و حفظ عزتش را از همان پیر جماران یاد گرفته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با ریشه‌یابی علت اشتباهات دشمن و تشریح آن‌ها افزود: البته عده‌ای خاص از داخل آدرس‌های غلط به آن‌ها داده‌اند و این مسئله موجب اشتباه در محاسبات دشمن در خصوص ملت ایران و تصمیمات آن‌ها در زمان‌های مختلف شده‌ است، چراکه دشمن در محاسبه میزان ازخودگذشتگی ملت ایران دچار اشتباه شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با تشریح عهدنامه‌های ننگینی که دولت‌های گذشته در زمان قبل از پیروزی انقلاب به ملت ایران تحمیل کرده بودند، تصریح کرد: عهدنامه کاپیتولاسیون در زمان خودش که به ملت ایران تحمیل شد، به منظور جلوگیری از خروج نظامیان و مستشاران آمریکایی از کشور ایران امضا شد و می‌بینیم که امروز در مورد این قرارداد مردم چطور قضاوت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: البته بنده نمی‌خواهم توافق هسته‌ای ژنو و لوزان سوئیس را با عهدنامه‌های ترکمنچای، گلستان، پاریس و کاپیتولاسیون مقایسه کنم، اما تیم هسته‌ای ما بهتر است هوشمندانه عمل کرده و عجله نکنند.

بذرپاش در ادامه سخنان خود ضمن حمایت از مواضع رهبری و تقدیر از مقاومت مردم و موضع‌گیری‌های هوشمندانه و به‌موقع ملت ایران خطاب به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان باید بدانند همه ما موافق توافق هستیم اما نه هر توافقی؛ بلکه ما با توافق خوب موافق هستیم؛ امضای این اسناد شروع دردسرهای تازه است.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای مذاکرات برای ارائه گزارش صدروزه به ملت ایران و برای آن‌که بگوییم ما در صد روز توانستیم به توافق برسیم اسنادی را امضا کردیم که موجب دردسرهای تازه شد و باید بپذیریم که در ابتدا بسیار عجله کردیم.

بذرپاش عنوان کرد: شروع تحریم‌های نسل سوم از سال 89 است و همه مذاکرات نیز برای رفع این تحریم‌هاست که این سئوال را وارد می‌کند که دو نسل قبلی چرا فشاری از ناحیه تحریم‌ها متحمل نشده‌اند.

 

تصاویر:

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید