در همایش بصیرت و نهضت روشنگری

مخالفان ۹ دی می‌خواهند با دین مردم بازی کنند

مخالفان ۹ دی می‌خواهند با دین مردم بازی کنند
ساده‌لوحانه است که بگوئیم با روی کار آمدن دولت و تیم مذاکره‌کننده جدید، آمریکا حاضر به توافق با ایران و لغو ساختار تحریم‌ها می‌شود. پس از یکسال مذاکره و انجام تعهدات جدید، آمریکایی‌ها گفته‌اند که برداشتن تحریم‌ها 10 سال طول می‌کشد و قطعا بهانه‌گیری‌های آمریکا تمام نخواهد شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران مهرداد بذرپاش در همایش بصیرتی و نهضت روشنگری که به منظور بزرگداشت هفته بصیرت در مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرک فاطمیه مأمونیه مرکز شهرستان زرندیه برگزار شد افزود: فتنه 88 و خیانت سران فتنه در فروش اطلاعات کشور به غربی‌ها، عامل تحریم‌های نسل سوم آمریکا و کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران شد.
 
وی اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت نهم شکستن پلمپ تاسیسات هسته‌ای درسال 84، فعالیت‌های هسته‌ای سرعت گرفت و با رسیدن به غنی‌سازی پنج درصد و میله‌گذاری سوخت و... ایران رسما به جمع کشورهای هسته‌ای پیوست.
 
وی گفت: آمریکا و کشورهای غربی سال 87 بسته پیشنهادی "فریز تو فریز" را ارائه دادند که ایران می‌توانست فعالیت‌های هسته‌ای خود را در همان سطحی که بود نگه داشته و گسترش ندهد و در مقابل طرف غربی همه تحریم ها را لغو کند.
 
به گفته وی قرار بود توافق نهایی شود که یکباره طرف غربی مدعی شد پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران و روی کار آمدن دولت جدید، توافق را نهایی می‌کند.
 
وی افزود: عوامل و اطرافیان سران فتنه، دائم در حال رفت و آمد به کشورهای غربی بودند و از مقامات غربی و سناتورهای آمریکایی می‌خواستند فشار تحریم‌ها را بیشتر کنند تا نظام مجبور به قبول خواسته‌های جنبش سبز شود.
 
بذرپاش بیان کرد: عوامل فتنه با فروش اطلاعات به غرب، راه‌های دور زدن تحریم‌ها را به دشمنان نشان دادند و خسارت 200 تا 300 هزار میلیاردی به کشور زدند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس، اظهار کرد: ساده‌لوحانه است که بگوئیم با روی کار آمدن دولت و تیم مذاکره‌کننده جدید، آمریکا حاضر به توافق با ایران و لغو ساختار تحریم‌ها می‌شود. پس از یکسال مذاکره و انجام تعهدات جدید، آمریکایی‌ها گفته‌اند که برداشتن تحریم‌ها 10 سال طول می‌کشد و قطعا بهانه‌گیری‌های آمریکا تمام نخواهد شد.
 
وی گفت: در مذاکرات ژنو، توافق اصلی بین جان کری و وزیر خارجه عربستان شکل گرفت! که توافق بر سر نفت 50 دلاری بود.
 
وی افزود: مقام معظم رهبری فرصت‌های زیادی به سران فتنه داد تا واقعیت آنها برای مردم آشکار شود و وقتی اهداف و نیت شوم فتنه‌گران و همسویی آنها با دشمنان هویدا شد، مردم در دفاع از نظام و انقلاب و رهبر و کشورشان به صحنه آمدند و حماسه 9 دی را رقم زدند.
 
وی اظهار کرد: عده‌ای فکر می‌کنند که فتنه ۸۸ صرفا یک دعوای سیاسی بین دو نامزد انتخاباتی بود در حالیکه رسانه‌های غربی تمام وقت به مدیریت فتنه می‌پرداختند که نمونه‌هایی از آن را در صدا و سیما مشاهده کردید، ضمن آنکه وقتی از کاندیداهای معترض دلیل اعتراض را خواستند گفتند باید انتخابات ابطال شود، گفتیم چرا؟ که پاسخ دادند چون رئیس جمهور چند ماه قبل با اموری تبلیغی ذهن مردم را از حقیقت منحرف کرده است.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: مخالفان ۹ دی می‌خواهند با دین مردم بازی کنند تا جامعه دو قطبی شود و خود به قدرت برسند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فتنه فرق میان دو طرز تفکر است افزود: جنس تاریخ از تکرار است و هر زمان که تاریخ به یک 9 دی یا 22 بهمن احتیاج داشته باشد بسیجیان به عرصه می‌آیند و نمی‌توان این حضورها را از تاریخ حذف کرد؛ چرا که حقیقت مسیر خود را پیدا می‌کند حتی اگر به اندازه یک نهر کوچک یا جوی آب باشد.
 
وی در ادامه، مسیر آینده این کشور و انقلاب را روشن دانست و متذکر شد: مردم و جوانان امروز از نسل‌های قبل آماده‌تر هستند و تنها رمز پیرزوی بصیرت و در کنار رهبری ماندن است که با غیرت و همت ملت همیشه در صحنه ایران تبلور یافته است و امینت کشور مرهون تدبیر رهبری است.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص انتخابات مجلس در سال آینده نیز گفت: صحبت کردن زودهنگام درباره انتخابات بحثی انحرافی است و باید بگذاریم مجلس و دولت حداکثر توان خود را برای خدمت به مردم بکار گیرند.
 
وی اظهار کرد: اینطور نباشد که دولت در انتخابات دخالت کند و به دنبال این باشد که مجلسی وکیل‌الدوله تشکیل دهد، چرا که قطعا به زیان کشور است.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته همه دولت‌ها از این امر مستثنی نیستند و این دولت هم مانند دیگر دولت ها، تلاش می کند مجلسی همسوتر با خود را تشکیل دهد. هرچند که در زبان بگوید کاری نمی‌کنیم ولی بسیاری از مدیران در استان‌ها مشغول این امر هستند تا مجلسی کاملا هماهنگ با دولت تشکیل شود. ولی بدانند سرانجام این امر به زیان دولت است.
 
بذرپاش گفت: معمولا مردم اینگونه تصمیم نمی‌گیرند. مردم ما کاملا هوشیار و دارای سطح تحلیل بسیار بالا هستند و اوضاع را کاملا رصد می‌کنند و تصمیم قطعی خود را می‌گیرند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید