صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در شهرستان بویین‌زهرا

فتنه ،عامل اصلی تحریم‌های کنونی است

فتنه ،عامل اصلی تحریم‌های کنونی است
اگر در ابتدای 25 خرداد عده‌ای به نتایج انتخابات اعتراض داشتند، پس از این اتفاقات متوجه شدند که اعتراض به نتیجه انتخابات بهانه‌ای بیش نیست و توده مردم معترض خود را از طراحان فتنه جدا کردند و به صف ملت در 9 دی پیوستند.
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در همایش بزرگداشت 9 دی ماه در شهرستان بویین‌زهرا اظهار داشت: نمی‌دانم چرا عده‌ای عادت دارند که نسخه‌های قاجاریه را برای کشورها بپیچند. گرچه خودشان هم می‌دانند که این راه به جایی نمی‌رسد.

وی افزود: روزی که ناصرالدین شاه قصد کرد که به شمال برود به او گفتند که دولت طزار اجازه نمی‌دهد. بعد ناصرالدین شاه تصمیم گرفت که جنوب برود و به او گفتند که دولت انگلیس به او اجازه نمی‌دهد و ناصرالدین شاه نیز گفت من چه شاهی هستم که نه می‌توانم به شمال بروم و نه به جنوب.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 9 دی پس از 8 ماه استقامت در مقابل فتنه‌گران گفت: 9 دی زمانی اتفاق افتاد که کاسه صبر مردم لبریز شد. باید این زمان 7 تا 8 ماهه طی می‌شد که صحنه برای مردم شفاف شود. باید نمازجمعه 26 تیرماه و روزه‌خواری در روز قدس و سر دادن شعار نه غزه نه لبنان، جمهوری ایرانی سر داده می‌شد و توهینی به امام رخ می‌دهد. آحاد مردم همگی به نیت طراحان فتنه پی ببرند و در نهایت توهین به عاشورا کار را تمام کرد و کاسه صبر مردم لبریز شد.
بذرپاش ادامه داد: اگر در ابتدای 25 خرداد عده‌ای به نتایج انتخابات اعتراض داشتند، پس از این اتفاقات متوجه شدند که اعتراض به نتیجه انتخابات بهانه‌ای بیش نیست و توده مردم معترض خود را از طراحان فتنه جدا کردند و به صف ملت در 9 دی پیوستند.

وی با بیان اینکه سال ها می‌گذرد و اثرات مخرب فتنه خود را نشان می‌دهد تصریح کرد: در حال حاضر تحریم‌ها که دستاورد فتنه است بر معیشت مردم فشار آورده همانطور که 60 سال گذشت و آمریکایی‌ها گفتند که در کودتای 28 مرداد 1332 مستقیم حضور داشته‌اند، 60 سال دیگر هم می‌گذرد تا آمریکایی‌ها به اقدامات خود در فتنه 88 اعتراف کنند.

وی تاکید کرد: مهم این است که ما هوشیار باشیم و بدانیم جنس تاریخ تکرار است و هر لحظه ممکن است وقایع تاریخی به شکل‌های دیگری رخ دهد. پس باید با نگاهی تیزبین این ظلم‌ها را فراموش نکنیم تا دوباره از همان سوراخ گزیده نشویم.

بذرپاش در پایان گفت: فتنه مانند هوای آلوده تهران بود که همه منتظر بارش بارانی بودند تا این آلودگی و غبار فروکش کند و صحنه کاملا روشن شود. لذا اتفاقات 26 تیر، روز قدس و شعارها و توهین به مقدسات نقش باران‌هایی را داشت که غبار را خواباند و در 9 دی صحنه و جبهه روشن و شفاف شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید