صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

درتجمع شکوه مقاومت بسیجیان ناحیه قدس

مسیر پیشرفت اقتصادی این ملت از مسیر اقتدار می گذرد

مسیر پیشرفت اقتصادی این ملت از مسیر اقتدار می گذرد
شروطی که پس از توافق اخیر برای ما وضع شد و قرار بود عهد نامه ای را به این ملت تحمیل کنند که به موجب آن هزاران سال بعد در تاریخ از این ملت به بدنامی یاد کنند، قابل گذشتن نیست.
مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در مراسم تجمع شکوه مقاومت در ناحیه قدس با اشاره به اینکه کشوری که به توسعه اقتصادی دست یافته است قطعا به اقتدار واقعی نیز رسیده است، گفت: امروزه شاهد این هستیم که حتی فتنه گران غرب نیز مسیر توسعه اقتصادی خود را از طریق اقتدار در مجموعه های مختلف از جمله نظام، فعالیت هسته ای و صنایع برتر اتخاذ کرده اند.

وی گفت: دشمن هم به خوبی آگاه است که مسیر پیشرفت کشور ما از مسیر اقتدار می گذرد. باید توجه داشت که اقتدار با سخن اتفاق نمی افتد. در مسیر مذاکره با دشمن، اقتدار از طریق توانمند شدن در حوزه های صنایع برتر همچون هسته ای، نظامی، نانو، بیو و صنعت موشکی حاصل می شود. همان طور که می بینیم به فضل الهی در صنایع موشکی و فعالیت هسته ای به ابر قدرتی در دنیا تبدیل شده ایم و این جز به دعای مادران گرانقدر شهدای جمهوری اسلامی، حاصل نشده است.

بذرپاش با اشاره به مذاکرات اخیر در ژنو عنوان کرد: آمریکا باید بداند ملت ما شاید ببخشد اما هیچ گاه فراموش نمی کند. شروطی که پس از توافق اخیر برای ما وضع شد و قرار بود عهد نامه ای را به این ملت تحمیل کنند که به موجب آن هزاران سال بعد در تاریخ از این ملت به بدنامی یاد کنند، قابل گذشتن نیست.

عضو مجلس شورای اسلامی تهران با یاد آوری فتنه 88 و دامن زدن حضور عناصر واداده وطن فروش داخل کشور بر تحریم های آن زمان تا کنون، گفت: باید توجه کنیم که تمام این تحریم ها پس از لغو توافق نامه دو طرفه مبنی بر پذیرش صنعت غنی سازی و لغو تحریم ها از سوی غرب، با آغاز فتنه 88 در داخل کشور شدت گرفت. فراموش نکنید که تقلیل این فتنه به مشاجره دو نفر، یک بازی سیاسی بود که توسط وطن فروشان داخلی با هدف از پیش تعیین شده شکل گرفت.
   
وی در پایان با بیان اینکه تا تاریخ پابرجاست قیام امام حسین (ع) و کربلاییان نیز از یاد نخواهد رفت، گفت: این سنت خداست که اگر کسی در وقت لازم، ولی زمان خود را یاری کند و مجاهد به اموالهم و انفسهم باشد، تا تاریخ، تاریخ است از یاد نخواهد رفت. سنت خدا و باب شهادت هنوز هم فراهم است. اگر به وقت لازم ولی زمان خود را یاری کردیم بعدها در تاریخ از ما یاد خواهد شد که بودند کسانی که یک سید خراسانی را یاری نمودند. فراموش نکنید که اگر امروز هنرنمایی دیپلماسی در حال روی دادن است، ریشه درهنرنمایی سید خراسانی ما و سربازان ایشان دارد. پس به کمک شما بسیجیان و به رهبری ولایت فقیه و با عنایت حضرت ولی عصر(عج) به قدرت اول جهان تبدیل می شویم و شاهد خلق حادثه های بزرگ در سراسر عالم توسط جوانان غیور و بسیجی این مملکت خواهیم بود.

 

تصاویر:

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید