صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در جمع راهپیمایان روز قدس در ورامین

دفاع ما از فلسطین بر اساس مبانی اعتقادی است

دفاع ما از فلسطین بر اساس مبانی اعتقادی است
رژیم صهیونیستی سرزمین‌های کم عرضی را غصب کرده که از چند طرف محاصره است، یکی از دلایلی که فشارهای سنگین بر عراق، سوریه و مردم غزه گذاشتند، همین بود که این رژیم جعلی را از منگنه خارج کنند./خداوندی که آتش را برای خلیل گلستان کرد برای الخلیل هم می تواند گلستان کند.
مردم ورامین در تمام مقاطع قبل و بعد از انقلاب در صحنه بودند.
بذرپاش که در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس ورامین در مسجد جامع سخن می‌گفت، اظهار داشت: برای من افتخار است که در جمع مردمی صحبت می‌کنم که در مقاطع مختلف قبل و بعد از انقلاب و از سال 1342 پشتیبان نظام و انقلاب بودند و آخرین حضور این مردم در اوج فتنه 88 بود.

وی سپس به قدس اشاره کرد و اظهار داشت: ملت‌های مظلوم زیادی در دنیا داریم، اما دلیل حمایت از مردم پر افتخار غزه و فلسطین چیست، خیلی‌ها شبهه ایجاد کردند که چرا غزه، ما به خودمان برسیم، ما یک کشور مسلمان هستیم، کشور شیعی هستیم، بخواهیم یا نخواهیم دنیا دو قطب است که یک قطب، قطب ظلم و آدم‌کشی و تباهی در دنیا است که محور آن آمریکا است و قطب دیگر دفاع از مظلوم که محورش ایران شده است.

دفاع ما از فلسطین یکی از مبانی اعتقادی است.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جمهوری اسلامی موجودیتی جز دفاع از حق و دفاع از مظلوم ندارد، اگر این موجودیت‌ها را از جمهوری اسلامی بگیریم، دیگر چیزی از جمهوری اسلامی باقی نخواهد ماند، وجه تمایز ملت بزرگ ایران که جمهوری اسلامی را پذیرفتند، عدالت‌طلبی است، هرجا ملت‌ها مظلوم شوند ما هستیم، تجلی این عدالت‌طلبی فلسطین شده است.

بذرپاش تصریح کرد: دفاع ما از مردم فلسطین برخاسته از مبانی اعتقادی است، عده‌ای نابخردانه شعاری صهیونیستی «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» ساختند، این‌ها می‌خواستند صهیونیسم را تقویت کنند، فتنه همین است، گرد و غبار در فضا ایجاد شود که تشخیص حق از باطل سخت و یا نشدنی شود، البته این شعار در کشور ما مورد استقبال واقع نشد، چرا که اینجا ایران است و اسم امام زمان(عج) در راس آن قرار دارد.

وی به اوضاع امروز فلسطین اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی سرزمین‌های کم عرضی را غصب کرده که از یک طرف غزه، سوریه، لبنان و اردن است و از چند طرف محاصره است، یکی از دلایلی که فشارهای سنگین بر عراق، سوریه و مردم غزه گذاشتند، همین بود که این رژیم جعلی را از منگنه خارج کنند، طول برد موشک‌های قبلی غزه 80 کیلومتر بود که الان به 130 و 140 رسیده که می‌تواند عرض سرزمین‌های اشغالی را طی کند.

این مسئول سپس با اشاره به دلایل حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین بیان کرد: برخی این شبهه را وارد می‌کنند که مسئولان و نظام اسلامی باید به جای حمایت از غزه به مشکلات کشور خود برسند در حالیکه ما یک ملت مسلمان و شیعه هستیم، امروز دنیا به دو قطب تقسیم شده که در یک طرف آن ظلم و آدم کشی و تباهی با محوریت امریکا قرار دارد و در سویی دیگر دفاع از مظلوم است که محوریت آن با جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: ضرب‌المثل "چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام است" دارای اشکالات اساسی بوده اما بر اساس این ضرب المثل مصداق روابط ایران با مردم عراق، لبنان و غزه مصداق مسجد و خانه است چراکه اگر حمایت های جمهوری اسلامی از عراق نبود هم اکنون باید با داعش در خیابانهای ورامین جنگ می کردیم.

بذرپاش با انتقاد از افراد و گروه هایی که شعار "جمهوری ایرانی" را در فتنه 88 سردادند یادآور شد: این افراد کسانی هستند که به سپاه و ارتش و بسیج ما توهین می‌کردند، حزب اللهی‌ها را خشونت‌طلب می‌خواندند حال باید از این افراد پرسید که اگر جانتان فدای ایران می شود در مقابل داعش که ایران را تهدید کرده بایستید.

این نماینده مردم در مجلس نهم، یادآور شد: برخی رسانه های غربی مطابق همیشه سعی بر آن دارند که جای ظالم و مظلوم را عوض کنند و با سانسور شدید ظلمی که بر این ملت مظلوم می رود را نادیده و  موشک های حماس را مقصر اصلی جلوه دهند؛ اشک دخترک غزه ای و پسربچه مظلوم غزه اکنون تا محله های نیویورک هم رفته است و خدایی که خدایی می کند از سنگ و ناله کودکان غزه هم رسانه می سازد و خداوندی که آتش را برای خلیل گلستان کرد برای الخلیل هم می تواند گلستان کند.

این مسئول سپس به تشریح روند مذاکرات هسته ای ایران اشاره کرد و اظهار داشت: برخی طرف ها در مذاکرات، موارد نظامی و حمایتی از صهیونیست ها را مطرح می کنند ولی آنها به خوبی می دانند که ایران به دنبال بمب اتم نیست و می خواهند با فشار به ایران، حمایت نظام اسلامی از غزه را متوقف کرده و یا کاهش دهند به همین خاطر در مذاکرات از تمام ظرفیت خود استفاده می کنند.

نباید با دین مردم بازی سیاسی کرد.
بذرپاش سپس با اشاره به برخی معضلات و مشکلات موجود داخلی در کشور اظهار داشت: نباید با دین مردم بازی سیاسی کرد و اینکه موضوع حجاب و ماهواره را عرصه بازی سیاسی کنیم صحیح نیست، متأسفانه برخی زمانی که صحبت از حجاب می شود بدنشان کهیر می زند اما مطمئن باشند که نمی‌توانند زنان ایران را بی حجاب کنند.

وی متذکر شد: شرط لازم مدیریت در حکومت اسلامی چشم پوشی از برخی منافع شخصی است، حضور در مدیریت حکومت اسلامی با ثروتمندی منافات دارد و ما در مجلس تمام توان خود را گذاشتیم که مشکلات حل شود، هم اکنون 20 درصد مشکلات کشور ناشی از تحریم بابت کاهش صادرات نفت است اما عدم نظارت در بازار نیز مشکلی اساسی است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید