صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در مراسم رونمایی از مستند "گام نهایی"

دلاوری یا دلواپسی درمیدان مشخص می‌شود

دلاوری یا دلواپسی درمیدان مشخص می‌شود
درخواست می‌کنیم از کسانی که می‌توانند از توافقنامه ژنو دفاع کنند حتما به سمت تولید چنین آثاری بیایند و در دفاع از این توافق آثاری را تولید کنند.
به گزارش مشرق، مهرداد بذرپاش نماینده مجلس در مراسم رونمایی از مستند "گام نهایی" در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در سخنانی اظهار داشت: به نظر می‌رسد اگر کسی در این کشور دلاور باشد، فعلا دلاوران منتقد هستند که محکم، شفاف و روشن حرف‌هایشان را می‌زنند.

وی گفت: درخواست می‌کنیم از کسانی که می‌توانند از توافقنامه ژنو دفاع کنند حتما به سمت تولید چنین آثاری بیایند و در دفاع از این توافق آثاری را تولید کنند.

بذرپاش ادامه داد: با وجود اینکه جامعه ما نخبه، حقوقدان و فرهیخته کم ندارد به سخنان آقای رئیس جمهور در دفاع از این توافق لبیک آنچنانی صورت نگرفت این است که یا این کار خیلی جای دفاع ندارد و یا در این زمینه انگیزه‌ای وجود ندارد.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: قطعا در این انتقادها هم ایده‌های فاخری به عمل خواهد آمد.
وی ادامه داد: اگر قرار است توافق نهایی صورت گیرد، طرحی در شان ملت دلاور ایران نوشته شود و الا کسی مخالف توافق نیست، ولی خیلی‌ها در کشور مخالف توافق بد هستند. همه نخبگان و یا آثاری که در این زمینه تولید می‌شود برای این است که ما به سمت یک توافق خوب‌تر حرکت کنیم، زیرا ملت ما خاطرات خوبی از توافقات بد ندارند.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه دلاوری در مقابل دلواپسی در میدان رزم خودش را نشان می‌دهد، افزود: بهترین دفاع را از داشته‌ها همین ملت انجام می‌دهند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید