صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

بذرپاش در دانشگاه تربیت مدرس:

مصلحت‌ اندیشی و سلیقه‌ای رفتار کردن در قاموس شورای نگهبان نمی‌گنجد

مصلحت‌ اندیشی و سلیقه‌ای رفتار کردن در قاموس شورای نگهبان نمی‌گنجد
مهرداد بذرپاش، در جمع شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: شورای نگهبان مستند به مسائل حقوقی، قانونی و منطقی احراز صلاحیت‌ها را انجام می‌دهد و مصلحت‌ اندیشی و سلیقه‌ای رفتار کردن در قاموس شورای نگهبان نمی‌گنجد.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در جمع شورای مرکزی بسیج دانشجویی این دانشگاه حاضر شد و پیرامون مسائل مختلف انتخاباتی سخنرانی کرد.

وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به آرایش سیاسی انتخابات پیش‌رو گفت: در انتخابات آتی اصولگرایان باید گفتمان ایستادگی  در مقایل زیاده‌خواهی‌ دشمنان ملت را تقویت کنند چراکه تنها راه پیشرفت نظام و انقلاب تکیه بر گفتمان ایستادگی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود در پاسخ به این سوال که امکان اعتراض کاندیدای عدم احراز صلاحیت شده وجود دارد؟ گفت: شورای نگهبان مستند به مسائل حقوقی و قانونی و منطقی احراز صلاحیت‌ها را انجام می‌دهد و مصلحت‌ اندیشی و سلیقه‌ای رفتار کردن در قاموس شورای نگهبان نمی‌گنجد لذا همه باید به نظر شورای نگهبان علاوه بر تمکین، حمایت نیز بکنند.

وی اظهار داشت: آفت آینده نظام، گفتمان ارتجاع و بازگشت به تجارب شکست‌خورده پیشین است که عده‌ای قصد دارند با جنجال و هیاهو آن را به ملت تحمیل کنند؛ بذرپاش در ادامه سخنان خود در جمع شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس افزود: کسانی که دم از سیاست‌ تنش‌زدایی می‌زنند و این امر را با حضور خود قابل تحقق می‌دانند باید به مردم در خصوص پلمپ کردن تأسیسات هسته‌ای که می‌توان گفت «نوعی تعطیل کردن تحقیر شده است» پاسخ دهند.

وی در پایان گفت: حال چه شده است بدون توجه به تجارب ناخوشایند که بر گرده آنها سوار است با فرار به جلو سعی در انداختن تقصیر به گردن دیگران دارند؛ بدون تردید پیشرفت ملت ایران در سایه‌سار ایستادگی مدبرانه و هوشمندانه در مقابل زیاده‌خواهی‌های بدخواهان مردم به وجود خواهد آمد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید