صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

یادمان شهید اصغر وصالی در فرهنگسرای شفق

شهید وصالی به ما درس مقاومت می‌آموزد

شهید وصالی به ما درس مقاومت می‌آموزد
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اصغر وصالی درس‌ مقاومت به ما یاد داد؛ اگر آنها مقاومت نمی‌کردند الان کشوری نبود که من مسئول باشم و بابک حمیدیان بازیگر.
به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز در یادمان سردار شهید اصغر وصالی که در فرهنگسرای شفق برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 230 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است که میانگین سنی این شهدا 24 سال بود؛ این جوانان آرزوهایی داشتند؛ دوست داشتند تشکیل زندگی دهند، مدرک تحصیلی بگیرند، ماشین بخرند و ... با همه این چیزها پا روی میل و آرزوی خود گذاشتند و به آرزوی بزرگتر رسیدند.

وی ادامه داد: سنت خداست که اگر پایمان را روی بعضی از آرزوها بگذاریم خداوند ما را به آرزوهای بزرگتری می‌رساند؛ چه آرزویی از شهادت و سعادتمندی بالاتر است؟!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت پاسداشت شهدای انقلاب اسلامی، گفت: روسیه میدانی به نام سربازان قهرمانی که در جنگ جهانی دوم مجاهدت کردند، دارد؛ منتها مجاهدت‌های اصغر وصالی، باکری و همت‌ها کجا و مجاهدت‌های آن سربازان کجا؟ هنوز که هنوز است در مسکو مراسم باشکوهی برای تجلیل از این سربازان برگزار می‌شود و ما نباید فکر کنیم که خیلی کار بزرگی انجام داده‌ایم؛ باید مدام به این مسئله بپردازیم.

وی یادآور شد: اصغر وصالی درس‌هایی به ما داد؛ به قول بابک حمیدیان او بی‌ترمز بود؛ اگر آنها بی‌ترمز نبودند چه کسی باید ترمز دشمن را می‌کشید؟ اگر آنها این کارها را نمی‌کردند الان کشوری نبود که من مسئول باشم و بابک حمیدیان بازیگر.

بذرپاش بیان داشت: ما در جنگ دفع شر و دفع متجاوز کردیم؛ دشمنی که به خاک ما حمله کرده بود؛ به راستی ملت ایران به کدام خاک تعرض داشته و کدام مردم بی‌گناه را کشته بودند؟ ما از شهید اصغر وصالی این گونه درس گرفتیم و باید حواسمان باشد در مقابل دشمن مقاومت کنیم. امروز میدان مواجهه با دشمن در کف میدان رقم خورده است و آن قدر نشستیم که دشمن در خانه‌های ما هم آمده است.

وی افزود: یک زمانی میدان مبارزه در شلمچه بود اما الان در کف خیابان‌های تهران است؛ اکنون دشمن در امواج ماهواره‌ها در خانه‌های خودمان است؛ الان او با مدل‌ها و روش‌های دیگر آمده است و از طریق شبکه‌هایی که پول آنها را سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی انگلیس و آمریکا می‌دهد، وارد خانه‌های ما شده؛ این را بدانیم که آنها دلشان برای ارتقاء جوانان ما نسوخته و باید در کف خیابان هم با آنها مبارزه کنیم.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید