باید از این مردم قدردانی کرد

رای کافی برای ادامه خدمت را نیاوردم ولی ارادتم پابرجاست به این مردم

رای کافی برای ادامه خدمت را نیاوردم ولی ارادتم پابرجاست به این مردم
ملت رشید وبزرگ ایران که دنیا راهی جز احترام به آنها ندارد، چرا که آنقدر محترمند که هر کسی به این مردم بی احترامی کندخود را خوار ساخته است. ملتی که دنباله رو سبیل پیامبران وائمه اطهار(علیه السلام) وخوبان عالم بوده وخواهند بود را فقط باید احترام کرد.
مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر وپردیس چهارسال پیش، بیش از 351 هزار رای به اینجانب دادند وحقیر را به عنوان خادم خود در مجلس برگزیدند واین دوره نیز بیش از 777 هزار رای به بنده دادند ولی توفیق خدمت به این مردم شریف که الحق لایق خدمتند وشریف وعزیزند حاصل نشد که از این بابت خدا را شاکرم که بار این مسئولیت را از دوش اینجانب برداشت وهم از کسانی که به بنده رای ندادند ممنون وقدردانم وهم ازکسانی که اینجانب را لایق خدمتگزاری می دانستند ورای دادند، سپاسگزارم.

باید از این مردم قدردانی کرد. ملت رشید وبزرگ ایران که دنیا راهی جز احترام به آنها ندارد، چرا که آنقدر محترمند که هر کسی به این مردم بی احترامی کندخود را خوار ساخته است. ملتی که دنباله رو سبیل پیامبران وائمه اطهار(علیه السلام) وخوبان عالم بوده وخواهند بود را فقط باید احترام کرد.

ملتی که هرجا ظلم وسیاهی است در مقابل آن می ایستد وهرجا خوبی مهربانی وپاکی است کنار آن قرار دارد ، چه کسی یارای  به زانو در آوردن آن را دارد.

نتایج انتخابات در تهران به ویژه نقاط محرومتر این شهر نشان داده است ،اولویت اصلی کشور خارج کردن کشور از شرایط رکودی بی سابقه ای است که در آن به سر می برد . اشتغال خواسته اصلی بسیاری از خانواده های شریف این حوزه انتخابیه است. هرچه به سمت مناطق مرکزی وجنوبی شهر ومناطق  حاشیه ای برویم آرا به طرز معنا داری رویکردش عوض می شود واین نشان می دهد دولت محترم باید همت خود را در ایام باقیمانده از عمر دولت صرف خدمت بیشتر کند واز رویه های سیاسی قدری دست بر دارد وشان خادمی به خود بگیرد وبه جای دوقطبی کردن فضا وتلاش برای رونق صنعت دیو و دلبرسازی نسبت به منتقدان به رونق معیشت وصنایع داخلی همت گمارد.

به منتخبین محترم نیز صمیمانه تبریک عرض نموده، توفیقات ایشان را در تلاش برای حل مشکلات واقعی مردم از خداوند متعال خواستارم وبا همه توان اگر کمکی خواسته در خدمتم ودریغ نخواهم کرد وبه ایشان عرض می نمایم بدون شک اولویت کاری شما خروج کشور از رکود و رونق معیشت مردم وایجاد اشتغال است وآنقدر زمان سریع می گذرد که باید آن را برای خدمت بیشتر به مردم غنیمت دانست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید