صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

سلام خداوند و شهدای بدر و حنین و کربلا بر آنان

واقعا مچکریم و مدیونیم

واقعا مچکریم و مدیونیم
آری؛ در همهمه فراموشی عالم مدرن و ظهور اسم شیطانی غرب که دنیای مرعوب در برابر امریکای آفاق و انفس را دربرگرفته است، جوانان مکتب ولایت، این چنین خود را از اسارت کدخدای زر و زور رهانیده و به شهادت سپرده اند. هنیئا لهم.

سلام خدا بر سیدالمجاهدین، امام الشهدا، حضرت روح الله که پیش بینی های برخاسته از ایمان و عرفان اش یکی پس از دیگری جامه وقوع می پوشند و تاییدی برمقام خلیفه اللهی انسان می شوند. هم او که فرمود: و خدا می داند که راه و رسم شهادت کور شدنی نیست. آری؛ آن جلوه اسم روح اللهی خبر از علمی خداوندی می داد که امروز و پس از گذران سه دهه از کارزار  بزرگ اصحاب آخر الزمانی امام عشق با صدامیان و بعثیان، هنگامه‏ای نو درانداخته باشد که تازه نفسان کاروان جهاد و شهادت، وعده آسمانی روح اللهی را به واقعیت رسانند.

اگر باب جهاد در دهه شصت برای خاصه اولیای زمان باز شد، بار دیگر معبر تنگ شهادت به دروازه ای فراخ تر تبدیل شده تا خاصان و سالکان طریق وصل و عالمان عوالم غیب، خود را بر سر در آستان شهادت ببینند؛ اما این بار نه در مهران و حاج عمران و شلمچه و هویزه که در قلب شامات؛ جایی نزدیک به میعادگاه خیزش های موعود انبیا و صالحان. سرزمینی که اینک جوانان جدیدالعهد مکتب خمینی، آنها که بعضی‏شان بعد از حیات امام به دنیای فانی آمده اند، جوشن دفاع از حرم عقیله العرب، پیامبر انقلاب حسین علیه السلام، زینب الغری سلام الله علیها را بر تن کرده در دفاع جانانه از ساحت عصمت آل رسول، شمشیر اسداللهی بر کف گرفته اند. سلام خداوند و شهدای بدر و حنین و کربلا بر آنان.

جوانان مجاهد مدافع حرم که با جهادشان وعده خمینی کبیر را به مرز تحقق رسانده اند، مصادیق صدور انقلاب اسلامی اند که بر سر یک بهانه بهشتی از اقصی نقاط سرزمین های اسلامی به نمایندگی از امت محمدی صلوات الله علیه و آله، سنگر مقاومت را مستحکم کرده و در سر دارند تا چشم فتنه شعبده آلود شام را درآورند. اینان مشمول بیان مولایشان حضرت اباالمجاهدین، امام علی بن ابی طالب اند که در توصیف متقیان امت اسلامی فرمود: دنيا آنان را خواست و آنان آن را نخواستند، به اسارتشان كشيد و آنان با پرداخت جانشان خود را آزاد كردند.

آری؛ در همهمه فراموشی عالم مدرن و ظهور اسم شیطانی غرب که دنیای مرعوب در برابر امریکای آفاق و انفس را دربرگرفته است، جوانان مکتب ولایت، این چنین خود را از اسارت کدخدای زر و زور رهانیده و به شهادت سپرده اند. هنیئا لهم.

امروز کوچه های بغداد و نجف و بصره و کربلا، محله های ضاحیه بیروت و نبتیه و بنت جبیل، میادین دمشق و لازقیه، و خیابان ها و گلزارهای شهدای تهران و قم و مشهد و اصفهان، و سره های کابل و بامیان و هرات به اجساد مطهر شهدای مدافع حرم، مانوس و معطرند؛ و ما در حسرت وصال جانانه آنان درمانده و متحیریم. باشد که قدر مجاهدت آنان را بدانیم و شهادت دهیم که امنیت امروز ما که از گزند وحوش اهل داعش و تکفیر، به دور است مدیون کسانی است که چشمان فرزندان خردسال و معصوم بسیاری از آنها، به بدرقه پدرانشان مانده است. تن شان از آفت حرامیان به دور  و ارواح نورانی شهدای خطه شام بر آستان حسینی محشور باد؛
#و_حَسُنَ_اولـئــکــ_رَفیقا

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید