صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

طی اخطاری در صحن علنی مجلس مطرح شد

موضوع آلودگی هوا مهمترین مسئله کشور شده است

موضوع آلودگی هوا مهمترین مسئله کشور شده است
اینکه ما به کارهای روزمره خود ادامه بدهیم و نسبت به موضوع آلودگی هوا بی تفاوت باشیم صحیح نیست. اصرار دولت به تعطیل نکردن مدارس اقدام صحیحی نیست. اینکه کودکان در سنین خردسالی و در این هوای آلوده به مدرسه می روند اقدام درستی نیست.
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان طی اخطاری به استناد به اصل 50 قانون اساسی خطاب به رئیس جلسه، اظهار داشت: بحث آلودگی هوا در تهران و همه کلان‌شهرها و برخی شهرهای کشور بسیار مهمتر از مطالبی است که در جلسه علنی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه آلوگی هوا در اکثر شهرهای کشور وجود دارد، تصریح کرد: ما به عنوان نمایندگان مجلس نمی‌توانیم نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشیم و به اتفاقاتی که در کشور می‌افتد کاری نداشته باشیم و به کار روزمره خود برسیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از تعطیل نشدن مدارس در روزهای آلوده، گفت: نمی‌دانم چه اصراری است که مدارس را تعطیل نکردند و دانش‌آموزان ابتدایی که در سنین 7 یا 8 سالگی هستند باید در این هوای آلوده به مدرسه بروند البته مسئولین مربوطه که مشغول امر دیگری هستند و می‌خواهند تا پایان 4 سال این دولت بگویند تقصیر دولت قبل است.

بذرپاش افزود: البته اشکالی ندارد به هر حال این 4 سال هم تمام می‌شود. اما باید برای حل این مشکل چاره‌ای اندیشید و تعطیل‌کردن مدارس به ویژه در مقطع ابتدایی باید در دستور قرار گیرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید