صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در تذکر شفاهی

اگر برد موشک اقتدار نمی آورد پس عکس یادگاری با جان کری تولید احترام می کند

اگر برد موشک اقتدار نمی آورد پس عکس یادگاری با جان کری تولید احترام می کند
متأسفانه افرادی که خود را استاد دانشگاه می دانند صنعت هسته ای را غیر ضروری قلمداد می کنند خدا می داند که اینها با نام استاد چه درس هایی را به جوانان کشور می دهند و اینها که خود را استاد سیاسی می دانند احتمالا رشته علوم سیاسی با گرایش وادادگی را تدریس می کنند.

مهرداد بذرپاش در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 9 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی گفت: امروز روز فراموش نکردن است و فراموش نمی کنیم که فتنه گران چه فشاری بر معیشت مردم وارد کردند و فراموش نمی کنیم فقط کسانی رأی مردم را دارای اعتبار می دانند که به نفعشان باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: فراموش نمی کنیم که شورش علیه جمهوریت این کشور که صدها هزار نفر برای آن خونشان را دادند و فراموش نمی کنیم کسی را که خود را نماینده جنبش سبز می دانست و با حضور در آمریکا و سناتورهای ارتباط گرفت و تقاضای تحریم علیه ملت ایران را کرد و می گفت ایران را تحریم کنید تا حکومت در مقابل خواسته های شما سر تعظیم فرود آورد.

وی افزود: همچنین ما فراموش نمی کنیم آقازاده ای را که مرتب به انگلیس رفت و آمد کرد و تقاضا تحریم کرد و این تقاضا را به آنها قبولاند.

بذرپاش گفت: متأسفانه افرادی که خود را استاد دانشگاه می دانند صنعت هسته ای را غیر ضروری قلمداد می کنند خدا می داند که اینها با نام استاد چه درس هایی را به جوانان کشور می دهند و اینها که خود را استاد سیاسی می دانند احتمالا رشته علوم سیاسی با گرایش وادادگی را تدریس می کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت از عدم قبول اعداد از سوی مردم ناراحت است گفت: می گویند چرا آمار بانک مرکزی را قبول نمی کنند اما سوال این است که مگر در گذشته هم آمار بانک مرکزی را قبول کردیم آیا بانک مرکزی آمار نمی داد و شما آن را دروغگو نمی خواندید مگر شما آمار مرکز آمار را دروغ نمی پنداشتید پس چرا اکنون برافراشته شدید.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: چرا در مقابل بی قانونی مقاومت کرده و معترضان را به شکایت حواله می دهید و منکر برداشت غیر قانونی می شوید.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: زمانی که ما در حال برگزاری مانور بزرگ توسط ارتش جمهوری اسلامی هستیم می گویید برد موشک برای ما اقتدار نمی آورد پس حتما عکس یادگاری با جان کری تولید احترام می کند که اگر اینگونه بود نتانیاهو مقتدرترین فرد دنیا بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید