صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

بیانیه نمایندگان مجلس درباره انتخابات سوریه

برگزاری موفق انتخابات سوریه نمایش قدرت سیاسی دولت و ملت سوریه بود

برگزاری موفق انتخابات سوریه نمایش قدرت سیاسی دولت و ملت سوریه بود
این انتخابات نشان داد که بحران ایجاد شده در سوریه تنها و تنها راه حل سیاسی دارد و این راه حل سیاسی در درجه اول مبتنی بر اراده مردم سوریه و رای آنها است.
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای در رابطه با برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری سوریه صادر کردند.

این بیانیه به امضای 230 تن از نمایندگان مجلس رسیده و پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز مجلس قرائت شد.

متن کامل این بیانیه که از سوی مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس قرائت شد، به شرح زیر است:
برگزاری موفق انتخابات سوریه نمایش قدرت سیاسی دولت و ملت سوریه در برابر سیاست‌های آمریکا و همپیمانانش بود و ملت سوریه با رای بالای خود به جناب آقای بشار اسد خط بطلانی بر همه سیاست‌های طراحی شده توسط آمریکا کشید و توطئه دشمنان این کشور را خنثی کرد و جبهه کشورهای طرفدار صلح و مخالف جنگ در سوریه را تقویت نمود.

این انتخابات نشان داد که بحران ایجاد شده در سوریه تنها و تنها راه حل سیاسی دارد و این راه حل سیاسی در درجه اول مبتنی بر اراده مردم سوریه و رای آنها است. امروز پس از گذشت بیش از 3 سال از این بحران و جنگ علیه ملت سوریه و کشتار دهها هزار از مردم این کشور آمریکا و همپیمانانشان باید در برابر افکار عمومی جهانیان پاسخگو باشد و این حق مسلم ملت سوریه است که غرامت خسارت‌های وارده در 3 سال گذشته را از کشورهای ارسال کننده سلاح و اعزام کننده تروریست درخواست نماید.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی این موفقیت بزرگ را به ملت شجاع سوریه و شخص جناب آقای بشار اسد به عنوان رئیس جمهور منتخب این کشور تبریک و تهنیت می گوییم و امیدواریم این تحول مهم سیاسی آغازی بر خاموش شدن سلاح‌ها، پایان بحران و آغاز سازندگی این کشور بوده و از دولت محترم می‌خواهیم همچون گذشته در کنار ملت سوریه در برقراری صلح در منطقه و مبارزه با تروریسم تلاش نمایند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید