صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در حاشیه جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش صورت گرفت

انتقاد رو در روی بذرپاش به روحانی: چرا جامعه را دوقطبی می‌کنید؟

 انتقاد رو در روی بذرپاش به روحانی: چرا جامعه را دوقطبی می‌کنید؟
مهرداد بذر پاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز گذشته هنگامی که رئیس‌جمهور به همراه معاونینش قصد خروج از مجلس را داشت انتقاد خود را نسبت به سخنان رئیس‌جمهور به صورت حضوری و مستقیم به وی انتقال داد.
به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس  به نقل از دانا، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان روز گذشته طی سخنانی در صحن علنی مجلس اظهار داشت:مردم در انتخابات 24 خرداد ماه به افراط ، خشونت و خود رأیی ، تک رأیی و عدم مشورت و عدم تدبیر رأی نه دادند و به اعتدال ، تدبیر ، عقلانیت رأی آری.

این اظهارات روحانی روز گذشته باعث دلخوری خیلی ها شد و بسیاری از رسانه ها نسبت به این موضع رئیس جمهور لب به انتقاد گشودند.

البته شنیده شده که نمایندگان مجلس هم نسبت به این موضوع واکنش هایی نشان دادند.؛ بطور مثال مهرداد بذر پاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز گذشته هنگامی که رئیس جمهور به همراه معاونینش قصد خروج از مجلس را داشت  انتقاد خود را نسبت به سخنان رئیس جمهور به صورت حضوری و مستقیم به وی انتقال داد.

آنطوری که یکی از شاهدان گفت و گوی بذر پاش و رئیس جمهور به خبرنگار دانا گفته است نماینده مردم تهران با خطاب قرار دادن رئیس جمهور به روحانی گفته که شما رئیس جمهور همه مردم هستید و نباید جامعه را دو قطبی کنید؛ به هرحال نیمی از شرکت کنندگان در انتخابات به شما رأی ندادند و تعابیر شما یعنی نیمی از این جمعیت به دنبال خشونت و افراط بودند که این سخن نسنجیده ای است و در شأن رئیس جمهور نیست.

بذر پاش در ادامه گفته است که شما رئیس جمهور کل مردم ایران هستید و نباید طوری موضع بگیرید که باعث شود جامعه به سمت دو قطبی شدن پیش برود.

البته رئیس جمهور در پاسخ به بذر پاش گفته است: منظور من اینست که اکثر مردم دنبال اعتدال اند و فقط چند هزار نفری دنبال خشونت هستند.

بذر پاش هم خطاب به روحانی گفته است: آیا واقعا مفهوم جمله شما این بود ؟!

این شاهد عینی در پایان اضافه کرد: حدود بیست نفر از جمله آقایان ابوترابی فرد و جمعی دیگر از نمایندگان مجلس و تعدادی از معاونین رئیس جمهور از جمله آقای انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور شاهـد گفت وگـوی چند  دقیقه ای مهرداد بذر پاش با رئیس جمهور که در کمال ادب و متانت انجام شد، بودند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید