صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

مهرداد بذر پاش :

رئیس‌جمهور باید قبل از نهایی شدن توافق ژنو با کارشناسان مشورت می‌کرد

رئیس‌جمهور باید قبل از نهایی شدن توافق ژنو با کارشناسان مشورت می‌کرد
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رئیس‌جمهور غیر از حقوقدان‌ها، نظر سرهنگ‌ها، تحلیل‌گران، دیپلمات‌ها و مهندسان هسته‌ای را هم درباره توافق‌نامه ژنو بپرسد.
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه رئیس جمهور از حقوقدان‌ها می‌خواهد که راجع به توافق ژنو نظر دهند، گفت: این اقدام امری پسندیده است ولی وی باید این کار را قبل از نهایی شدن توافق انجام می‌داد، نه اینکه حال که آنرا امضا کرده‌اند بگویند نظر دهید.

وی اضافه کرد: یک پیشنهاد به آقای رئیس‌جمهور دارم که برای گام جامع این کار را انجام دهید و تصمیمات خود را با مشورت حقوقدان‌ها اتخاذ کنید که شاید اشتباهات مرحله اول تکرار نشود؛ البته در این توافق غیر از حقوقدان‌ها که از منظر حقوقی باید نظر دهند سرهنگ‌ها هم از منظر امنیت ملی باید نظرشان را اعلام کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین تصریح کرد: سرهنگ‌ها باید نظر دهند که توافق چه میزان امنیت ما را تحت الشعاع قرار داده است؛ مهندسین هسته‌ای هم باید نظرشان را بگویند که  دستاوردهایی که حاصل تلاش‌ها و مجاهدت‌ها به دست آمده،‌ چه سرنوشتی خواهند داشت.

بذرپاش ادامه داد: اقتصاد دان‌ها هم باید نظر دهند که چه اتفاقی در حوزه اقتصادی کشور خواهد افتاد، تحلیلگران سیاسی هم باید نظر دهند که چه فرصت‌هایی را از دست داده‌ایم، دیپلمات‌ها هم باید نظر دهند که چه رابطه‌ای میان گستاخ شدن آمریکایی‌ها و توافق ژنو برقرار است.

وی در ادامه اظهار داشت: به نظر می‌رسد اینکه حقوقدان‌ها نظر دهند آنهم اکنون که توافق امضا شده، یک کار صرفاً تبلیغاتی است که امیدوارم اینگونه نباشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید