صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

ویژه / در قالب پیامی صورت گرفت

قدردانی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب

 قدردانی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب
همه باید برای تغییر وضع موجود تلاش کنیم ؛ "نه" به وضع موجود ما، نه از هوی و هوس است، بلکه از سر قدردانی ایثار ایثارگران است."نه" به وضع موجود ما، نه از سر قدرت‌طلبی است، بلکه برای رساندن ایران به قله‌های پیشرفت و قرار گرفتن کشور در ریل کار و نشاط است.

مهرداد بذرپاش عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در دوره نهم در پیامی به اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کرد که همه باید تلاش کنیم  نشاط را به جامعه به‌ویژه نسل جوان و هوشمندمان بازگردانیم.

متن پیام به شرح زیر است:

هوالعزیز

اعضای محترم مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

باسلام و تحیت

ملت بزرگ ایران، ملتی شایسته خدمت‌اند و هر چه فرد انقلابی‌تر، خادم‌تر و هر چه خادم‌تر، انقلابی‌تر؛ این دو واژه از هم جدا ناپذیرند و نیروهای انقلاب، هم شأن اصلی‌شان خدمتگزاری به ملت بزرگ ایران است و هر چه خدمتگزارتر، عزیزتر در نزد خداوند متعال و مردم.

جمع شدن بزرگوارانی چون شما با هدف اعتلای کشور عزیزمان مقدس و ستودنی است.جمع شدنی که هم خدا به آن برکت می‌دهد و هم باعث دلگرمی دوستداران انقلاب و کشور خواهد بود.

همه باید برای تغییر وضع موجود تلاش کنیم ؛ "نه" به وضع موجود ما، نه از هوی و هوس است، بلکه از سر قدردانی ایثار ایثارگران است."نه" به وضع موجود ما، نه از سر قدرت‌طلبی است، بلکه برای رساندن ایران به قله‌های پیشرفت و قرار گرفتن کشور در ریل کار و نشاط است.همه باید تلاش کنیم کشور را به نمایشگاه کار و کارآمدی تبدیل کنیم. نشاط را که به خاطر برخی مدیریت‌های کسل‌کننده تا حدودی از میان ما رخت بربسته، به جامعه به‌ویژه نسل جوان و هوشمندمان بازگردانیم؛ این، جز با همت شما عزیزان میسر نخواهد بود، به‌طور قطع این شدنی است و ما می‌توانیم.

از اینکه بنده را که کوچک شما هستم، مورد اعتماد قرار دادید، صمیمانه قدردانم و بر خود می‌بالم که چون شما بزرگوارانی که از جماعت خوبان، فرهیختگان و مؤمنان هستید را در کنار خود دارم و تا دستیابی به هدف والا در کنار هم هستیم، انشاءالله.

فرزند ایران سرافراز

مهرداد بذرپاش

19 فروردین 1396

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید