صفحه اصلی
اینستاگرام
تلگرام
آیگپ
بله

rss user

در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی

جوانان بیکار خجالت‌زده خانواده‌ خود هستند

جوانان بیکار خجالت‌زده خانواده‌ خود هستند
تصور ما این است که برای اقدام جدی در حوزه اقتصاد باید اصلاحات بنیادی در اقتصاد داشته باشیم تا بتوانیم نسبت به آینده امیدوار بمانیم.

دکتر مهرداد بذرپاش معاون رئیس‌جمهور سابق در سفر یک روزه خود به شهر مقدس قم با آیت‌الله علوی‌گرگانی دیدار کرد.

بذرپاش در ابتدای این دیدار با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: امروز کارآمدی حلقه مفقوده کشور است و به نظر می‌رسد اقتصاد کمترین سهم را از انقلاب برده است.

وی با بیان اینکه وضعیت اشتغال در کشور بحرانی است گفت: امروز در هر خانواده یک جوان وجود دارد که در مقابل پدر و مادرش به دلیل بیکاری خجالت زده است و این وضعیت شایسته ما نیست.

معاون رئیس‌جمهور سابق با بیان اینکه برخی مسئولان ارشد کشور اعتقادی به آینده کشور و اعتمادی به مردم و جوانان ایران ندارند، گفت: تصور ما این است که برای اقدام جدی در حوزه اقتصاد باید اصلاحات بنیادی در اقتصاد داشته باشیم تا بتوانیم نسبت به آینده امیدوار بمانیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی نیز ضمن خیرمقدم به مهرداد بذرپاش و همراهان وی، با تأیید اظهارات او درباره مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تأکید کرد: یکی از دلایل مهم مشکلات اقتصادی عدم توجه به تولید است. ما امروز شاهدیم که کارخانجات و کارگاه‌ها تعطیل شده و جوانان بیکار شده‌اند.

وی توجه اساسی به تولید ملی را یک ضرورت غیرقابل انکار دانست و گفت: در حوزه اقتصادی ما باید بتوانیم روی پای خود بایستیم و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رفع کنیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی از فساد در حوزه‌های اقتصادی انتقاد کرد و گفت: حتی اگر کارهای مهم اقتصادی شود و جلوی مفاسد اقتصادی گرفته نشود، مشکلات رفع نخواهد شد. باید مقتدرانه با مفاسد اقتصادی مقابله کرد.

 

تصاویر:

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید