صفحه اصلی
آپارات
اینستاگرام
تلگرام

rss user

در واکنش به پاداش میلیونی

ادعایی دروغ

ادعایی دروغ
عدد ادعایی روزنامه ایران، عددی است که به سهامداران حقوقی شرکت سایپا(سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و گروه بهمن) پرداخت شده است و به هیچ عنوان به اعضای حقیقی هیئت مدیره پرداخت نشده است و این رویه هم در گذشته و هم در حال همواره ادامه داشته است.
روز گذشته روزنامه ارگان دولت(ایران) در خبری سراسر کذب(که البته بعد از تماس با مدیرمسئول روزنامه ایران، ایشان ابراز داشت کاش قبل از انتشار با بنده صحبت می‌نمودید) مدعی شد در سال‌های 87 و 88 هیئت مدیره سایپا در هر سال 300 میلیون تومان و برای دو سال 600 میلیون تومان پاداش دریافت نموده است و گزارش صورت سود و زیان که در ردیف هزینه‌ها عنوان پاداش هیئت مدیره را مبلغ 300 میلیون تومان ذکر شده است را مورد استناد قرار داده و نتیجه گرفته است که در 2 سال هیئت مدیره 600 میلیون پاداش گرفته‌اند. هر چند روز گذشته در تکذیبیه‌ای این خبر دروغ و ناجوانمردانه تکذیب شد ولی از آنجا که تکذیبیه به دست همگان نرسیده بود باعث نگرانی عده‌ای دلسوز شده بود که از بنده خواسته شد مجدداً این اقدام را انجام دهم و لازم است نکات ذیل را عرض نمایم:
1- عدد ادعایی روزنامه ایران، عددی است که به سهامداران حقوقی شرکت سایپا(سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و گروه بهمن) پرداخت شده است و به هیچ عنوان به اعضای حقیقی هیئت مدیره پرداخت نشده است و این رویه هم در گذشته و هم در حال همواره ادامه داشته است که در ذیل تکذیبیه هیئت مدیره وقت سایپا و روسای گذشته سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران آمده است:



 2- طبق ابلاغیه وزارت صنایع و سازمان گسترش و نوسازی وقت، عدد پاداش سالیانه  پرداختی توسط شرکت‌ها که شرکت سایپا هم یکی از آنهاست نباید بیش از 30 میلیون باشد که این مهم و ابلاغیه برای شرکت در سال 87 که شرکت حدود 800 میلیارد تومان هم سود خالص شناسایی کرده بود رعایت شد و برای مدیرعامل هم این مبلغ یعنی 30 میلیون تومان از طرف سازمان گسترش پرداخت شد و برای اعضای هیئت مدیره غیرموظف 10 میلیون تومان که برخی از آنها هم این مبلغ را دریافت ننموده‌اند.

در سال 88 هم که بنده کمتر از 6 ماه مدیرعامل بودم مبلغی پرداخت نگردید، پس شانتاژ 600 میلیون تومانی که فقط با هدف انتقام سیاسی از اینجانب انجام شده دروغ و اتهامی ناجوانمردانه بود که مطرح‌کنندگان هیچ سندی بابت آن ارائه ندادند، البته بنده از طریق مجاری قانونی و حقوقی در حال پیگیری اتهام کذب وارده می‌باشم.

3-  نکته جالب‌تر اینکه این اتفاق علیرغم تکذیب توسط هیئت مدیره وقت سایپا و اینجانب، توسط عده‌ای از صفحات مجازی معلوم‌الحال در حال پیگیری است که برخی تصاویر آنها در ذیل می آید.



یا صفحه دیگری که شناسه آن عکسی از سران اعتدال و اصلاح‌طلبان است هم گویا اصلاً تکذیب را قبول ندارد و می‌گوید نه خودتان خبر ندارید 600 میلیون پاداش گرفته‌اید.


لازم است به عرض برسانم این‌گونه پول‌ها فقط از گلوی کسانی پایین می‌رود که در غارت بیت‌المال با هم رقابت می‌کنند و سرمایه‌شان در بانک‌های خارجی در حال افزوده شدن است و اقامت و تابعیت خارجی خود و فرزندان‌شان در جیب‌شان است یا کانال تلگرامی اصلاحات‌نیوز هم علیرغم تکذیب، خبر جعلی را منتشر می‌کند که جالب است که این کانال مدعی اخلاق هم در انتخابات مدعی شده بود، بذرپاش برای رأی در شهرری چک پول 100 هزارتومانی پخش کرده است که با شکایت در دادگاه که سند آن هم ارائه می شود محکوم شد.


باز هم می‌گویم همه دارایی‌ام را می‌دهم به شرط آنکه برخی مقامات ارشد دولت اجازه دهند از خانه و منزل و هر آنچه دارایی ماست با حضور دوربین صداوسیما و با حضور نماینده قوه قضائیه فیلم تهیه شود و از منزل و دارایی آنها هم ثبت تصویر شود آن وقت قضاوت با مردم.

در آخر حکم کارگزینی مدیریت عاملی خود در سایپا را منتشر می‌کنم ولی متاسفانه فیش حقوقی آن ایام در دسترس نبود که منتشر کنم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید