در همایش «فراموش نمی‌کنیم حماسه ۹ دی ماه را»

آمریکایی‌ها برای دو قطبی‌سازی کشور تلاش می‌کنند

آمریکایی‌ها برای دو قطبی‌سازی کشور تلاش می‌کنند
سران فتنه بدون دلیل بحث تقلب را مطرح کردند و آب به آ‌سیاب دشمن ریختند.
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مهرداد بذرپاش امشب در همایش «فراموش نمی‌کنیم حماسه 9 دی ماه را» در دانشگاه سیستان و بلوچستان با یادآوری دوران فتنه 88 اظهار داشت: اگر بصیرت مردم در 9 دی نبود معلوم نبود چه بر سر انقلاب اسلامی می‌آمد.

*دشمنان ‌تلاش خود را برای براندازی انقلاب ‌در فتنه 88 به کار بستند‌
وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی تمام تلاش خود را برای براندازی انقلاب اسلامی در فتنه 88 به کار بستند، افزود: اما مردم ایران اسلامی وقتی دیدند که فتنه‌گران ولایت فقیه و دین اسلام را هدف گرفته‌اند به میدان آمدند و بساط فتنه‌گران را در 9 دی جمع کردند.

بذرپاش با تشریح وقایع سال 88 تصریح کرد: در سال 88 انتخاباتی برگزار شد که مشارکت بالای مردم را شاهد بودیم، اما سران فتنه بدون دلیل بحث تقلب را مطرح کردند و آب به آ‌سیاب دشمن ریختند.
*سران فتنه حتی یک بار هم برائت نجستند
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: فتنه 88 مختص به نتیجه انتخابات نبود، بلکه دشمنان براندازی نظام را طراحی کرده‌ بود‌ند، اما ملت بابصیر ایران با لبیک به رهبر معظم انقلاب بار دیگر توطئه براندازی دشمنان را نقش بر‌آب کردند.

وی با بیان اینکه سران فتنه حتی یک بار هم از اقداماتشان در سال 88 برائت نجستند، تصریح کرد: ‌کسانی که اطلاعات کشور را به بیگانگان می‌فروشند، مسئول مومن و انقلابی نیستند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه آمریکا هر روز خواب‌های زیادی برای ایران می‌بیند، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ نیز این موضوع را بارها این کشور به اثبات رسانده است.

* آمریکایی‌ها برای دو قطبی‌سازی کشور تلاش می‌کنند
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها برای دو قطبی‌سازی کشور تلاش می‌کنند، گفت: در تحلیلی که ارائه داده‌اند کشور را به دو محور اقتصاد و آرمان‌گرایی تقسیم کرده‌اند که مردم از بین این دو یکی را انتخاب کنند.
بذرپاش با اشاره به اینکه حتی اگر مردم اقتصاد را هم انتخاب کنند، آمریکایی‌ها طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که اقتصاد و آرمانگرایی هیچگاه کنار هم نگنجد، گفت: باید مسئولان هشدار رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ را جدی بگیرند.

وی اضافه کرد:‌ دشمن با تبلیغات و تحریم به دنبال اهداف خود است اما ملت ایران از جمله شیعه و سنی با تبعیت از آرمان‌های نظام و انقلاب هرگز اسیر توطئه‌های آنان نمی‌شود.

 

تصاویر:

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
نظرات ارسالی پس از بررسی و تائید نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید